וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "לא היה לנו פשוט, השחקנים הוכיחו שמגיע להם להיות ביורו"

10.10.2016 / 22:21

מאמן נבחרת ישראל הצעירה החמיא אחרי ה-0:4 על אלבניה: "עשינו עבודה מדהימה, זה היה בית לא קל". לביא: "מרוצים מהתוצאה והדרך", אוחנה: "מגיע לנו לעלות", לוזון בירך: "מאמין שהנבחרת תעפיל"

ווידאו: ערוץ 20

בווידאו: תקציר המשחק באדיבות ערוץ 20

נבחרת ישראל הצעירה חתמה הערב (שני) את שלב הבתים של מוקדמות יורו 2017 בפולין עם 0:4 מרשים על נבחרת אלבניה. הבחורים של מרקו בלבול סיימו במקום השני וכעת הם מקווים כי סרביה ונורבגיה ימעדו מחר כדי להעניק להם את המקום בשלב הפלייאוף, בתקווה להשלים את המשימה ולהעפיל לאליפות אירופה בקיץ הבא.

עוד בנושא:

מוקדמות יורו 2017: נבחרת ישראל הצעירה גברה 0:4 על אלבניה
סוכנו של זהבי ימריא לסין כדי לדון בעתידו. דיווח: בורנמות' גיששה

seperator
דוידוב נאבק/ניב אהרונסון

המאמן מרקו בלבול אמר בסיום: "הגענו למשחק המכריע וידענו שאנחנו צריכים גם הפרש שערים כדי לשמור על הסיכוי. זה לא היה פשוט לנצח 0:4 משחק שלישי ברציפות, עם משחק התקפה והגנה טובים. מגיע שאפו לבחורים, זה היה בית לא קל. כל הכבוד לשחקנים, הם הוכיחו שמגיע להם לעלות ליורו. אני לא יודע מי ציפה שנוציא תשע נקודות? אלו משחקים קשים. עשינו עבודה מדהימה במובן הזה, מה שחשוב באמת כשמדובר בנבחרת צעירה - זה להכין אותם לנבחרת הלאומית. עם עבודה קשה יש להם עתיד, אם נצליח לעלות לפלייאוף ולאליפות זה בונוס עבורי. קשה לשוות, אבל לאורך כל הקמפיין הוא היה מצוין ומה שחשוב מבחינתי זה שהבחורים באו לכל משחק ועשו יותר מהמאה אחוז שלהם. חיפשנו את השער החמישי היום כמו במשחק האחרון. אני לא מתעסק בהשוואות. לא ידעתי איך הפאזל הזה יתחבר כאשר בחרתי את הסגל, יש לך יומיים להכין את הבחורים. קיוותי שהפאזל הזה יעלה ויצליח. זה נדבק, ונדבק מצוין. אני תמיד חולם, תמיד אופטימי. זכיתי בהרבה אליפויות שחשבתי שאזכה, והפסדתי כאלה שהייתי בטוח כבר שהשגתי אותן".

אבי לוזון הוסיף: "מרקו בלבול והשחקנים השיגו את התוצאה שציפינו. מגיע להם שאפו ענק, אני מאמין בכול ליבי שהם יעפילו לשלב הפלייאוף. הם שיחקו יפה מאוד".

שחקני נבחרת ישראל חוגגים עם עומרי אלטמן. ניב אהרונסון
מחכים לתוצאות. שחקני נבחרת ישראל/ניב אהרונסון

נטע לביא סיפר: "אנחנו עסוקים בעצמנו, ומאוד מרוצים מהתוצאה והדרך. היינו מוכנים, המאמן הכין אותנו בצורה הטובה ביותר. אנחנו שמחים שעשינו את העבודה שלנו, זה לא תלוי בנו. מוצאי החג נתעדכן כמו כולם, ונקווה לטוב. כיפור זה כיפור, נצום כמו כל עם ישראל ונקווה לטוב. שני המאמנים שהיו כאן מצוינים, הם לימדו אותי דברים. חשוב לדעת ללמוד מכל מאמן דברים ולהשתפר".

מיכאל אוחנה הוסיף: "לפני המשחק ידענו שאנחנו לא תלויים בעצמנו, ואנחנו תלויים באחרים. שיחקנו כדורגל נפלא, ואנחנו שמחים. אנחנו איכותיים מבחינת כישרון ובפן האישי, אנחנו נבחרת שמחה מאוד וזה ניכר במגרש. אני לא מסתכל אחורה, אנחנו כאן ועכשיו מחכים לתוצאות. נקווה לטוב, עשינו את שלנו. אין ספק שמגיע לנו להיות בפלייאוף. אנחנו נבחרת טובה וזו תהיה החמצה אם לא נהיה שם. אני שמח שיצא לי לכבוש, לבשל ולהיות משמעותי עבור הנבחרת. נהנתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully