וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "מתכוון להישאר בהפועל תל אביב, אחזיר אותה לימיה הגדולים"

10.10.2016 / 14:15

המנהל המקצועי אמר לראשי המועדון שיש לו תוכניות ארוכות טווח, כולל התייצבות כלכלית והשקעה אישית במחלקת הנוער: "הטעות היחידה היא שלא הבאתי את גיא לוזון בקיץ". חן עזרא פרק את הכתף, צפוי להיעדר חודשיים

אלי גוטמן המנהל המקצועי של הפועל תל אביב. מגד גוזני
החל בפגישות עם סקאוטים ואנשי מחלקת הנוער. גוטמן/מגד גוזני

סערה נרשמה בהפועל תל אביב ביממה האחרונה אחרי הפרסומים אתמול (ראשון) על כך שאלי גוטמן ביקש לסיים את תפקידו במועדון. אלא שגוטמן, בשיחות פנימיות, הרגיע את ראשי המועדון והבטיח להם ש"אני פה עד תום החוזה לפחות, יש לי עוד שנתיים וחצי בתפקיד, ואני מתכוון להחזיר את הפועל להיות מועדון גדול".

גוטמן כבר מתכנן מספר מהלכים במסגרת תפקידו החדש. הראשון בהם הוא לייצב כלכלית את המועדון, והוא הבטיח ליושב הראש אמיר כבירי שבשנתיים הקרובות הפועל תל אביב תתייצב כלכלית. כחלק מהתוכניות האלה כבר נפגש המנהל הספורטיבי עם סקאוטים לגבי אפשרות לצרף שחקנים צעירים, והבטיח כי בשנתיים הקרובות לא יוחתמו שחקנים בעלות גבוהה, אלא בעלויות של בין 100 ל-150 אלף דולר לעונה.

גם במחלקת הנוער מתכנן גוטמן לערוך שינויים, וכבר נפגש בימים האחרונים עם מאמנים ממחלקת הנוער ועם מנהל מחלקת הנוער, שרון זהביאן. בכוונתו של אלי גוטמן להעביר אימונים במחלקות הנוער, ולהתוות דרך במחלקות הצעירות.

מעבר לזה כבר בינואר מתכנן גוטמן שינוי בסגל הקבוצה, לחזק את מרכז השדה בקשר אחורי (שעשוי להגיע בבמקום אחד הזרים) כדי למצוא שחקן צעיר עם פוטנציאל לעתיד. גוטמן אתמול אמר בשיחות פנימיות ש"הטעות היחידה שלי היא זה שלא עשיתי כבר בקיץ את המהלך להבאת גיא לוזון. התזמון הוא הבעיה היחידה כאן. אני רוצה לעבוד בשקט ולהחזיר את הפועל לימים יפים".

שחקן הפועל תל אביב חן עזרא לפני שחקן מכבי תל אביב עומרי בן הרוש. ברני ארדוב
עוד רגע קשה בעונה קשה. חן עזרא/ברני ארדוב

חן עזרא פרק את הכתף, צפוי להיעדר חודשיים

הפועל תל אביב הודיעה היום (שני) כי קשר הקבוצה חן עזרא פרק את הכתף, וייעדר חודשיים מהמגרשים. היעדרותו הצפויה של עזרא מתווספת ללחץ הגדול במועדון, שמדורג במקום ה-12 בליגת העל, עם ניצחון אחד בלבד אחרי שישה מחזורים. עזרא נפצע אתמול באימון אחרי שנפל בצורה רעה על הכתף. הוא נסע לבית חולים, שם עבר בדיקת MRI, שבסיומה הוערך שהוא ייעדר בין חודש לחודשיים. משחק הליגה הבא של הפועל תל אביב יהיה ב-22 באוקטובר, מול הפועל חיפה בחוץ. עזרא צפוי להחמיץ כשבעה מחזורים.

עוד בנושא

הפועל תל אביב צירפה מאמן כושר נוסף לצוות של גיא לוזון
לוח המשחקים של הפועל תל אביב

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully