וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "אי אפשר להאשים רק את היגואין במעבר ליובנטוס"

כוכב העבר של נאפולי יצא להגנת בן ארצו: "הצטערתי שהוא עבר ליריבה ישירה, אבל האשמים הם תמיד אנשי העסקים. אף אחד לא חושב על האוהדים וחבל שפיפ"א מתעלמת מהעובדות האלה"

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
מראדונה לא כועס. היגואין/רויטרס

העסקה הכי שנויה במחלוקת באירופה בקיץ האחרון הייתה העברתו של גונסאלו היגואין ליובנטוס. הגברת הזקנה, ששולטת בסרייה A ללא עוררין בשנים האחרונות, שילמה לנאפולי את המחיר שננקב על היגואין והעבירה אליה את החלוץ הארגנטינאי, ששבר אשתקד את שיא הכיבושים לעונה בליגה הבכירה בארץ המגף.

היגואין כמובן לא היה הכוכב הארגנטינאי הראשון של נאפולי. קדם לו כוכב הרבה יותר גדול, דייגו מראדונה, שבראיון במולדתו ניסה להרגיע מעט את הרוחות של אוהדי הפרטנופי, שבאופן לא מפתיע, זועמים על היגואין מאז המעבר: "בתור אוהד נאפולי, הצטערתי מכך שגונסאלו עזב ועבר לשחק אצל יריבה ישירה שלנו, כמו יובנטוס, אבל אי אפשר להאשים רק את השחקן. לכל שחקן יש את האחריות שלו, אבל האשמים הם תמיד אנשי העסקים. אף אחד לא חושב על האוהדים, חבל שפיפ"א ממשיכה להתעלם מהעובדות האלה".

מראדונה נזכר בימים בהם יובנטוס ניסתה לגייס גם אותו: "עורך הדין אניילי חיזר אחרי בטירוף, כמו שעושים אהבה עם אישה. הוא אמר שהוא הציע 100 מיליארד לירטות ושאשים איזה סכום שאני רוצה על הצ'ק. עניתי לו שבחיים לא אוכל לעבור, כי זה יהיה עלבון כלפי הנאפוליטנים. הרגשתי אחד מהם ולא יכולתי ללבוש חולצה של קבוצה אחרת באיטליה חוץ מזו של נאפולי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully