וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בנהריה: "לא להאמין, היינו צריכים להיות חכמים יותר"

10.10.2016 / 7:36

במועדון לא הבינו איך יתרון 11 נקודות, דקה וחצי לסיום, לא הספיק: "זה שלא שרקו לעבירה של גל מקל במהלך האחרון זו בדיחה". וגם: כל המספרים על הערב הגדול של גילברט בראון

one

אכזבה גדולה מאוד שררה אמש (ראשון) בחדר ההלבשה של עירוני נהריה, אחרי ההפסד 97:93 למכבי תל אביב לאחר הארכה, במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל. הקבוצה של אריק אלפסי שלטה בהתמודדות במשך 39 דקות וגם ברוב שלבי ההארכה, כבר הוליכה 75:86, דקה ועשרים שניות לסיום הזמן החוקי ועדיין לא הצליחה לצאת עם הניצחון. סדרת טעויות של הצפוניים ושלשות של גיא פניני ואנדרו גאודלוק סמוך לבאזר, שלחו את המשחק להארכה, בה שמטה נהריה יתרון בן חמש נקודות.

"במקום איזו ארוחת ניצחון של כל הקבוצה, כל אחד מסתובב עם הראש בין הידיים, לא להאמין מה קרה פה", אמר אחד השחקנים בסיום. במועדון לא הבינו את ההחלטה של השחקנים לא לבצע עבירה על גאודלוק בפיגור שלוש בשניות הסיום, למרות ההוראה מהספסל.

לפי אחת הגרסאות, גילברט בראון, שניגש לבצע את העבירה על הגארד של הצהובים, נדחף בגסות על ידי גיא פניני: "היינו צריכים להיות חכמים יותר מזה, ברור שהשופטים יפחדו לשרוק שריקה גורלית בסיום. זה שלא שרקו פאול על העבירה המכוערת של מקל על גילברט במהלך האחרון זה בדיחה, אבל קשה לשרוק נגד מכבי".

עוד בנושא:

נהריה הפסידה 97:93 למכבי תל אביב בהארכה

שחקן עירוני נהריה גילברט בראון לצד ניב ברקוביץ', טיירון נאש. אדריאן הרבשטיין
הלם בנהריה/אדריאן הרבשטיין

שלושה שחקנים הציגו אתמול משחק טוב מאוד בנהריה: יינסי גייטס עם 14 נקודות ו-8 ריבאונדים, מרקוס טיג במחצית שנייה אדירה של 18 נקודות ו-9 אסיסטים, אבל מעל כולם גילברט בראון, שקלע 38 נקודות, מתוכן 26 במחצית הראשונה. הייתה זו התצוגה הרביעית הטובה ביותר של שחקן במדי נהריה בליגת העל, כשבורקו ראדוביץ', בקדנציה הראשונה שלו בישראל רשם שני משחקים טובים מאלה, עם 38 ו-42 נקודות וגם רון לואיס המטיר 39 נקודות במדי נהריה בעונת 2008/9. בראון הגיע במהלך המשחק 19 פעמים לקו העונשין, כשהפעם האחרונה בה שחקן הגיע כל כך הרבה פעמים לקו בליגה הייתה בעונת 2012/13, כשדיימון סימפסון וג'רום דייסון זרקו במשחקים שונים 20 ו-19 זריקות עונשין בהתאמה.

עומס המשחקים על נהריה, שאמש שיחקה את משחקה השלישי בשישה ימים, ימשיך גם בשבוע הבא עם רצף דומה. ביום חמישי תתארח הקבוצה בזיסמן למשחק חוץ נגד עירוני רמת גן במסגרת סיבוב א' של גביע המדינה, כש-48 שעות לאחר מכן תארח את הפועל חולון במסגרת המחזור השני. את ליגת האלופות תיפתח נהריה ביום שלישי הבא במשחק ביתי נגד בנביט הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully