וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגרת שזרוע? המושבה, טדי והאצטדיון בבאר שבע לא יטופלו בשבת

9.10.2016 / 16:06

מנהלת הליגה החליטה בשיתוף עם קבוצות הליגה לקיים פגרת שזרוע, אך באצטדיונים המרכזיים כלל לא יתקיימו עבודות. גורם באצטדיון בפתח תקוה: "זה לא הזמן והאקלים לבצע שזרוע"

אצטדיון המושבה פתח תקוה. ברני ארדוב, ברני ארדוב
בשבת לא ישחקו כאן, אך לא בגלל שזרוע. המושבה/ברני ארדוב, ברני ארדוב

גם בשבת הקרובה לא ישחקו כדורגל בליגת העל. אחרי שאתמול (שבת) הושבתה הליגה בשל פעילות הנבחרת הלאומית, גם בסוף השבוע הקרוב לא ייערך מחזור משחקים, למעט משחק דחוי של הפועל באר שבע. הסיבה לכך היא החלטת המנהלת בשיתוף הקבוצות לערוך פגרת שזרוע. במנהלת הסבירו כי העובדה שהעונה מתנהלת ללא אצטדיון מרכזי כמו בלומפילד, חייבה עריכת פגרת שזרוע על מנת ששום קבוצה לא תיפגע בצורה בולטת מהיעדר ביתיות עקב השבתת המגרש הביתי שלה. מאחר ושזרוע מחייב השבתת פעילות על הדשא לתקופה של עשרים יום לפחות, הוחלט לצרף את פגרת הנבחרת אל פגרת השזרוע ולייצר רצף מספיק ארוך כדי שהדשא יוכל לצמוח.

אלא שמסתבר כי לא כל האצטדיונים יעברו שזרוע במהלך הפגרה הנוכחית, הנערכת למטרה זו. כך למשל אצטדיון המושבה, אחד המרכזיים בכדורגל הישראלי, בו משחקות הפועל תל אביב, מכבי פתח תקוה, בני יהודה והפועל פתח תקוה באופן קבוע, לא נכנס להליך של שזרוע. בהנהלת האצטדיון מסבירים כי לא ביצעו את השזרוע משני טעמים: הראשון, שמחר תשחק על המשטח הנבחרת האולימפית מול אלבניה וכבר היום מתאמנות שתי הנבחרות עליו. השני, לטענת מנהלי האצטדיון זו תקופה לא טובה לשזרוע מאחר שעדיין שורר חום כבד והם ייכנסו להליך השזרוע ב-6 בנובמבר, מה שישבית את האצטדיון מפעילות לכל החודש הבא כמעט.

אצטדיון טדי. ברני ארדוב
גם הוא לא יעבור שזרוע בפגרה. טדי/ברני ארדוב

גם אצטדיון טדי לא עובר שזרוע בפגרה הנוכחית כשהיום הוא יארח את משחק הנבחרת מול ליכטנשטיין. אצטדיון מרכזי נוסף שלא נכנס בפגרה הזו להליך השזרוע הוא האצטדיון בבאר שבע. כזכור ביום חמישי האחרון שיחקה על המשטח הנבחרת האולימפית וכך יהיה גם בשבת הקרובה כשהפועל באר שבע תשחק עליו את משחקה הדחוי בליגה.

יש לציין כי בפגרה הזו טופל האצטדיון בחיפה וגם אצטדיון דוחא וכן זה שבקרית שמונה. "הכוונה שלנו הייתה לסייע לקבוצות להימנע כמה שניתן מלנדוד למגרשים חלופיים", הסביר גורם במנהלת הליגה. "חבל שלא שוזרעו כל האיצטדיונים בפגרה הזו". גורם באצטדיון בפתח תקווה אמר בתגובה: "חבל שהמנהלת והקבוצות לא תיאמו איתנו ועם אנשי המקצוע את המועד הכי נכון לקיום השזרוע. מי שעשה שזרוע בפגרה הזו, ימצא את עצמו בהמשך העונה עם צורך לעשות שוב שזרוע. זה לא זמן ואקלים לשזרוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully