וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי ורדוואנסקה זכו בטורנירי בייג'ינג, ניק קיריוס זכה בטוקיו

המדורג שני בעולם ניצח 4:6, 6:7 (2) את גריגור דימיטרוב, בנשים הפולנייה גברה על ג'ו קונטה 4:6, 2:6 והניפה תואר שלישי העונה. האוסטרלי המטיר 23 אייסים בדרך לניצחון על דויד גופן

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
הניצחון ה-60 השנה. מארי/רויטרס

טורניר בייג'ינג, גברים

המדורג שני בעולם אנדי מארי ניצח 4:6, 6:7 את גריגור דימיטרוב (20). הבולגרי העפיל לגמר בזכות פרישתו של מילוש ראוניץ' בחצי הגמר ואחרי ניצחון על רפאל נדאל ברבע, וקיווה להפתיע את הבריטי אותו כבר הצליח לנצח השנה בטורניר מיאמי אך בסופו של דבר ירד מנוצח כפי שהיה במפגש השני בין השניים השנה, באליפות ארצות הברית הפתוחה. זה היה ניצחונו ה-60 של מארי השנה לעומת תשעה הפסדים בלבד, ותארו הרביעי.

אגניישקה רדוואנסקה עם הגביע בטורניר בייג'ינג. רויטרס
תואר שני בבייג'ינג. רדוואנסקה/רויטרס

טורניר בייג'ינג, נשים

אגניישקה רדוואנסקה זכתה היום (ראשון) בטורניר בייג'ינג שבסין אחרי ניצחון בגמר על ג'ו קונטה הבריטית 4:6, 2:6. הפולניה שמדורגת 3 בעולם, זכתה בתואר 20 בקריירה ושלישי ב-2016, אחרי שמוקדם יותר העונה כבר הניפה את התארים בשנזן ובניו הייבן. זה התואר השני של הפולנייה בבייג'ינג, אחרי שהיא זכתה בו גם ב-2011, אז בזכות ניצחון על אנדרה פטקוביץ' בגמר. קונטה תסתפק בכניסה לטופ 10.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ניק קיריוס, טניסאי אוסטרלי. רויטרס
זכה בתואר וגם ב-310 אלף דולר. קיריוס/רויטרס

טורניר טוקיו, גברים

ניק קיריוס, 15 בעולם, זכה בתואר השלישי שלו העונה והגדול בקריירה אחרי ניצחון 6:4, 3:6, 5:7 על דויד גופן הבלגי (14) בגמר טורניר טוקיו. האוסטרלי חבט לא פחות מ-23 אייסים והניף את הגביע אחרי שמוקדם יותר העונה עשה זאת גם באטלנטה ומארסיי. קיריוס בן ה-21 הציל 11 נקודות שבירה, נהנה מתמיכה של מרבית הקהל היפני וניצח בתום מאבק שארך שעתיים. הוא הבטיח לעצמו 310 אלף דולר כתוצאה מהזכייה היוקרתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully