וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יסמאני דוק: "ניימאר חייב להפסיק עם ההצגות ולכבד את היריבות"

שחקן נבחרת בוליביה שפצע את כוכב ברצלונה במהלך משחק הנבחרות, תקף: "הוא רצה להשחיל אותי ואני הגבתי. אם ניימאר רוצה להיות השחקן הטוב בעולם, הוא חייב להפסיק עם ההצגות"

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
עצבן את שחקני בוליביה. ניימאר/רויטרס

נבחרת ברזיל הביסה בליל חמישי 0:5 את בוליביה החלשה ושמרה על מעמדה במקום השני של בית המוקדמות בדרום אמריקה. אולם, במדינה עדיין סוערים בעקבות המשחק המלוכלך לטענתם של הבוליביאנים, כאשר השיא נרשם לקראת הסיום כשיסמאני דוק, חלוץ האורחים הלם בחוזקה בראשו של ניימאר, שנאלץ להתחלף כשהוא שותת דם וחבול.

דוק ממש לא התנצל בעקבות התקרית ותקף את הכוכב הברזילאי: "הוא רצה להשחיל אותי ואני הגבתי. לא ניסיתי לתת לו מרפק, אף פעם לא הייתי מרושע, אבל לצערי זה מה שקרה".

"כולם יודעים איך זה בספורט", הוסיף דוק, "אני שברתי את האף ואף אחד לא אמר שום דבר. כדורגל זה ספורט עם הרבה מגע, ניסיתי להגיע לכדור בגלל שקראתי את המהלך. אם ניימאר רוצה להיות השחקן הטוב בעולם, הוא חייב להפסיק עם ההצגות שלו ולהתחיל לכבד את היריבות".

כזכור, ניימאר שכבר עצבן לא מעט שחקנים בליגה הספרדית בעקבות הנטייה שלו לכדרור יתר, כיכב ב-0:5 על בוליביה עם בישול ושער אך נאלץ להתחלף בדקה ה-69 בעקבות המרפק שספג וכעת הוא גם בספק גם למשחקה של ברצלונה ביום שבת מול דפורטיבו לה קורוניה בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully