וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: לברון ג'יימס מוביל לשינוי, נקודת השנה בטניס העולמי

כוכב קליבלנד לא היה מרוצה מתפקוד האפליקציה של ה-NBA, אז היא שונתה. ניק קיריוס וגאל מונפיס הדהימו בטורניר טוקיו, השופטת הנאה שמשגעת את הרשת, הקסדה של פטר צ'ך הפכה לפריט לבוש חורפי, בעיטה חופשית אדירה באנגליה

אימג'בנק GettyImages

15:39: האם זו השופטת הכי סקסית בעולם?

יקטרינה קוסטיונינה עסקה בחודשים האחרונים בעבודתה - שיפוט במשחקי כדורגל של ילדים, עד שהפכה בימים האחרונים לכוכבת רשת ענקית. אם עד לפני מספר שבועות "רק" אלפים עקבו אחריה באינסטגרם, כיום לשופטת בת ה-21 כ-50 אלף עוקבים, והמספר עולה מיום ליום. הסיבה: לא איכויות השיפוט שלה, כפי שבטח ניחשתם, אלא המראה החיצוני שלה.

12:45: ילד, אולי כדאי שתעמוד במקום אחר

11:30: נקודת השנה בטניס העולמי

ניק קיריוס וגאל מונפיס נפגשו בטורניר טוקיו וסיפקו ראלי יוצא מן הכלל. אסור לפספס.

10:07: שער ענק בבעיטה חופשית בליגת חובבים באנגליה

09:46: מהפך אחוזי העונשין של רודי גובר

הסנטר של יוטה לא ידוע כמוצלח במיוחד מקו העונשין. 56.9 האחוזים שהעמיד בעונה האחרונה הפכו אותו למטרה קלה לשימוש ב"האק-א-שאק", וכנראה שנמאס לו. אחרי שהפציץ במשחק טרום עונה מול פיניקס עם 13 מ-14, הצרפתי טוען כי זו רק ההתחלה. לטענתו הוא קולע ב-90 אחוז באימונים, ואף הצליח לקלוע 25 פעמים ברצף.

09:28: ג'ואל "התהליך" אמביד?

הסנטר של פילדלפיה, שיערוך העונה סוף סוף את עונת הרוקי שלו אחרי שנתיים של פציעות, ביקש מכרוז הקבוצה להכריז את שמו יחד עם הכינוי "התהליך" שבחר לעצמו. בליגה בה כינויים תופסים והופכים לחלק חשוב מדמויות השחקנים הגיוני שתרצה כינוי, אך בקשתו של אמביד (שהוסיף את הכינוי לעמוד הטוויטר שלו לא כובדה. כנראה שייאלץ להמתין לכינוי שלא ייבחר על ידו, ולאיזה דקה או שתיים של כדורסל.

09:16: אפליקציית ה-NBA תוקנה לבקשתו של לברון ג'יימס

המלך רצה לבדוק את הסטטיסטיקות האישיות שלו באפליקציה הרשמית של הליגה אך נתקל בבעיה. מה עושים? מבקשים יפה. אז כוכב קליבלנד אכן ביקש - והליגה נענתה וביצעה את השינויים.

08:53: הקסדה של פטר צ'ך - עכשיו בחנויות

עשר שנים אחרי הפציעה שבעקבותיה נאלץ שוער ארסנל, אז בצ'לסי, לחבוש קסדה על ראשו בכל פעם שהוא עולה לכר הדשא, מגיעה גרסת הצמר. הקסדה המפורסמת של צ'ך הפכה לקראת החורף לאביזר אופנתי הנמכר בכ-30 פאונד. לא תיקנו?

08:29: קריירת ה-WWE של טים ויסה יוצאת לדרך

שוער העבר הגרמני, שהופיע שש פעמים בנבחרת הלאומית, עומד להפוך ללוחם WWE מן המניין בחודש הבא. ויסה השתתף במחנה אימונים אינטנסיבי של כשלושה שבועות ועל פי השמועות יחבור ללוחמים שיימוס וססארו ויתחרה איתם.

08:12: התיק המעוצב של שון דאוסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully