וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: ניקו רוזברג ניצח ביפן, מרצדס זכתה באליפות היצרנים

הנהג הגרמני שזינק מהמקום הראשון, שמר עליו עד הסיום והגדיל את הפער מלואיס המילטון שסיים שלישי ל-33 נקודות בקרב על התואר. מרצדס, קבוצתם של השניים, הבטיחה אליפות קלילה

ניקו רוזברג פורמולה 1. GettyImages
בדרך לאליפות. רוזברג/GettyImages

ניקו רוזברג מתקרב לאליפות הנהגים של הפורמולה 1: נהגה הגרמני של קבוצת מרצדס ניצח היום (ראשון) את הגראנד פרי היפני שנערך בסוזוקה והגדיל את הפער מלואיס המילטון חברו לקבוצה ל-33 נקודות, פער אותו יהיה קשה לבריטי למחוק. המילטון סיים במקום השלישי, אחרי שכשל בניסיון שלו לעקוף את מקס ורסטאפן, נהגה ההולנדי של קבוצת רד בול שסיים שני.

הקרב בין רוזברג להמילטון יימשך כנראה עד הסוף, אך קבוצת מרצדס הבטיחה היום באופן סופי את אליפות היצרנים אחרי ששני נהגיה תפסו את הפודיום. מרצדס צברה כבר 533 נקודות, הרבה לפני קבוצת רד בול לא יש 359 נקודות בלבד. מי שנחלה אכזבה גדולה היא קבוצת פרארי, כאשר שני נהגיה סבסטיאן פטל וקימי ראייקונן סיימו במקומות הרביעי והחמישי בהתאמה ופספסו את הפודיום.

"כל סוף השבוע הרגשתי נהדר וזו הרגשה טובה לנצח במסלול האגדי הזה", אמר בסיום רוזברג שקרוב מתמיד לאליפות מתוקה. לואיס המילטון מצידו אמר: "עשיתי את הכי טוב שאני יכול ואני שמח עם זה שצברתי נקודות. אמשיך להילחם במירוצים שנשארו לי".

דירוג הנהגים

1. ניקו רוזברג (מרצדס) 313

2. לואיס המילטון (מרצדס) 280

3. דניאל ריקרדו (רד בול) 212

4. קימי ראייקונן (פרארי) 170

5. מקס ורסטאפן (רד בול) 165

דירוג היצרנים

1. מרצדס 553

2. רד בול 359

3. פרארי 313

4. פורס אינדיה 124

5. וויליאמס 121

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully