וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפער בין קליבלנד וג'יי אר סמית': 4-5 מיליון דולר לעונה

בין הצדדים גם מחלוקות על אורך החוזה. לברון: "צריך לסגור את העניינים האלה בקרוב. חסרונו משפיע עלינו". הבאקס הציעו לסקרמנטו את קרטר וויליאמס תמורת בן מקלמור, הקינגס סירבו

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: לברון ושחקני האלופה נהנים במשחק של קליבלנד אינדיאנס

קליבלנד ערכה הלילה (בין שבת לראשון) משחק הכנה נוסף לקראת העונה שבפתח, בו ניצחה את פילדלפיה 105:108. עוד קודם לכן, דווח בארצות הברית כי האלופה הציעה לשחקן החופשי שלה ג'יי אר סמית' חוזה רב שנתי בסך 10-11 מיליון דולר לעונה, בעוד השוטינג גארד הוותיק מעוניין ב-15 מיליון דולר לעונה. מחלוקות בין הצדדים קיימות גם בנוגע לאורך החוזה. "צריכים לסגור את העניינים האלה בקרוב, אני מקווה", אמר לברון ג'יימס. "כשאנחנו על הפרקט אנחנו בלי ספק מרגישים את חסרונו. זה משפיע עלינו".

על יכולת קבוצתו עד כה אמר הכוכב הגדול: "היינו די חדים. אנחנו חוזרים לקצב לאט לאט. כל קבוצת NBA עוברת את זה, אבל כל מה שהמאמן ביקש ממנו לעשות עד כה, עשינו ברמה גבוהה. אני לא חושב שאנחנו בהנגאובר מהאליפות כרגע. כולם בכושר מצוין, שחקנים נראים טובים, מתפקדים טוב, וסימן טוב".

כאמור, האלופה ניצחה הלילה את פילדלפיה במשחק ההכנה השני שלה. לברון ג'יימס פתח בחמישייה ושיחק 17 דקות שבהן הוא תרם 15 נקודות ו-4 ריבאונדים. קיירי אירווינג הוסיף 15 משלו וקווין לאב הסתפק ב-2 נקודות בלבד ב-16 דקות. מי שהוביל את קליבלנד הוא ג'ורדן מקריי, שקלע 20 נקודות משחק שני ברציפות והוסיף גם 4 אסיסטים ו-5 ריבאונדים.

* מילווקי הציעה לסקרמנטו את מייקל קרטר וויליאמס בתמורה לבן מקלמור, אולם הקינגס דחו את הטרייד. הבאקס מחפשים אחר שוטינג גארד מחליף לאור פציעתו של כריס מידלטון, אך סקרמנטו, שתחסר בפתיחת העונה את דארן קוליסון המושעה, בחרה שלא לצרף את קרטר וויליאמס, שנמצא במגמת ירידה מאז עונת הרוקי שלו.

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, ג'יי אר סמית'. AP
מקווה שהכל ייגמר במהירות. לברון וג'יי אר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully