וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט ודרושאפקה ניצחו במחזור הפתיחה בליגה הטורקית

הירוקים פתחו חלש מול טופאש בורסה, אבל ריצת 0:19 סידרה להם יתרון דו ספרתי וסימנה את הדרך ל-75:83. אדריאן מורמן הוביל עם 19 נקודות. ביום חמישי: הכוכב האדום בלגרד ביורוליג

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. ברני ארדוב
פתיחה מוצלחת. בלאט/ברני ארדוב

דרושאפקה ודיוויד בלאט פתחו היטב את עונת 2016/17 בליגה הטורקית בכדורסל. הקבוצה מאיסטנבול גברה 75:83על טופאש בורסה במחזור הראשון והיא יכולה להתכונן בראש שקט לפתיחת העונה ביורוליג; משחק חוץ אצל הכוכב האדום בלגרד ביום חמישי הקרוב.

דרושאפקה פתחה את המשחק לא טוב והתקשתה למצוא את הקצב שלה בהתקפה. היא פיגרה 13:6 עמוק ברבע הראשון, אבל בשלב הזה התעוררה וריצת 0:19 סידרה לה יתרון דו ספרתי. שחקניו של בלאט ירדו למחצית ביתרון 32:40 ובמחצית השנייה השתלטו על המשחק לחלוטין.

יתרון השיא של דרושאפקה כבר עמד על 21 נקודות (41:62), אבל אז הגיעה תרדמת שכמעט עלתה ביוקר. שחקני בורסה הפציצו והצליחו להוריד ל-78:75, אבל השחקנים של בלאט התעוררו בדקה האחרונה והצליחו להשאיר את הניצחון בביתם.

אדריאן מורמן הוליך את דרושאפקה עם 19 נקודות ו-8 ריבאונדים, וויל קלייבורן קלע 15 ולקח 9 ריבאונדים, ג'יימס אנדרסון תרם 15 ולוק הרנגודי סיים עם 13 ו-9 ריבאונדים. וסיליה מיליצ'יץ' היה הקלע הבולט של בורסה עם 21 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully