וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייג'ינג: אנדי מארי מול דימיטרוב בגמר, ג'ו קונטה עלתה לטופ-10

מארי המשיך בכושרו המצוין כשגבר 2:6, 3:6 על דויד פרר, וישחק מול הבולגרי שעלה אחרי פרישה של ראוניץ' הפצוע. קונטה, הבריטית הראשונה בטופ 10 מאז 1984, תשחק בגמר מול רדוואנסקה

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. AP
מתקרב לדג'וקוביץ'. מארי/AP

אנדי מארי העפיל היום (שבת) לגמר אליפות סין הפתוחה אחרי שגבר 2:6, 3:6 על דויד פרר. המדורג ראשון בטורניר בייג'ינג (סך פרסים 2.9 מיליון דולר) ישחק מול גריגור דימיטרוב הבולגרי, שנהנה מפרישה של מילוש ראוניץ' בגלל פציעה.

מארי בן ה-29, שלא הפסיד מערכה במהלך הטורניר, הבטיח את הניצחון תוך שעה ו-31 דקות, ניצחון שביעי רצוף על פרר המדורג חמישי בעולם. זו פעם ראשונה של מארי בגמר בטורניר בסין, בעונה מצוינת של הבריטי שכבר זכה השנה במדליית זהב אולימפית ובטורניר ווימבלדון. אם מארי, המדורג 2 בעולם, יזכה בטורניר מסבב המאסטרס 500 הוא יצמק את הפער שלו מנובאק דג'וקוביץ' ל-1,555 נקודות. דג'וקוביץ' פרש מהטורניר בגל פציעה.

ראוניץ' נאלץ לשחק שני משחקים ביום שישי, במהלכם גבר על מאליק ג'זירי הטונסאי ועל פבלו קראנו בוסטה, אבל החמיר את הפציעה מול הספרדי. "סובבתי את הקרסול במשחק של הערב", אמר הקנדי, "עשיתי נזק, נבדקתי הבוקר וגילו לי קרע קל. לא יכולתי לשחק".

זה יהיה הגמר ה-40 בקריירה של מארי. המאזן שלו מול הבולגרי המדורג 20 בעולם הוא 3:7.

הטניסאית הבריטית ג'ו קונטה. AP
שבוע יפה לטניס הבריטי. קונטה/AP

בטורניר הנשים ייפגשו בגמר ג'ו קונטה ואגניישקה רדוואנסקה. קונטה (11) ניצחה את מדיסון קיז האמריקאית (8) בתוצאה 6:7 (1), 6:4, 4:6, והיא תהפוך ביום שני לבריטית הראשונה בטופ-10 מאז 1984 - אז נכללה בעשירייה הראשונה ג'ו דיורו. קונטה, שדורגה במקום ה-146 בעולם ביוני 2015, תעלה למקום השמיני בעולם.

המדורגת 3 בעולם רדוואנסקה, האלופה מ-2011, ניצחה 6:7 (3), 3:6 את אלינה סביטולינה (19), שהדיחה את המדורגת ראשונה בעולם אנג'ליק קרבר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הטניסאית הפולנייה אגניישקה רדואנסקה. AP
תנסה לעצור את קונטה. רדוואנסקה/AP

ובינתיים: סרינה וויליאמס עולה לבמה של ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully