וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: גאודלוק חוזר לסגל מכבי תל אביב למשחק בנהריה

8.10.2016 / 15:53

הצהובים הפתיעו כשרשמו את הגארד למשחק הפתיחה של העונה בעין שרה (21:05, ספורט 5), שם לא ניצחו בעונה שעברה. ווימס, לנדסברג וסמית' מחוץ לסגל. בנהריה חולמים על הפתעה

מערכת וואלה!

בווידאו: התכנית הראשונה של "משחק מקדים"

מחזור הפתיחה בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (ראשון) עם המשחק בו תארח עירוני נהריה את מכבי תל אביב (21:05, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: עמית בלק, ארז גוריון ואורי שלהבי). שתי הקבוצות נפגשו בשבוע שעבר במסגרת חצי גמר גביע ווינר, כשהקבוצה של ארז אדלשטיין ניצחה בקלות 69:99, כשמאיק צירבס מצטיין עם 21 נקודות. בעונה שעברה נפגשו הקבוצות שלוש פעמים כשבשני המשחקים בעין שרה ניצחה נהריה, והמאזן בין הקבוצות בכל הזמנים בנהריה עומד על 4:10 לטובת הצהובים.

נהריה מגיעה להתמודדות אחרי שרק שלשום הבטיחה את מקומה בשלב הבתים של ליגת האלופות כשהשלימה ניצחון כפול על מינסק הבלארוסית. בקבוצה היו מרוצים מעצם ההישג, שהבטיח לסגולים 100 אלף יורו על הכניסה לשלב הבתים, אך פחות מהיכולת כשהשחקנים של אריק אלפסי מאבדים יתרון דו ספרתי במחצית הראשונה ורואים את יריבתם חוזרת למשחק ומאיימת על הכרטיס. במועדון מעריכים שאחרי התבוסה הקשה נגד הצהובים בגביע ווינר יוכלו להציג יכולת גבוהה בהרבה ולפתוח את העונה ברגל ימין. התקופה העמוסה של נהריה, ששיחקה שני משחקים בשבוע שעבר ב-48 שעות תימשך גם בשבוע הבא עם משחק בגביע המדינה נגד עירוני רמת גן בחמישי, יומיים לאחר מכן תארח את הפועל חולון בליגה, ובשלישי כבר תפתח את שלב הבתים במשחק ביתי נגד בנביט.

ההכנה של מכבי תל אביב לעונה נראתה יוצאת מן הכלל מבחינת תוצאות עד לשבוע שעבר כשהקבוצה של ארז אדלשטיין הפסידה להפועל ירושלים בגמר גביע ווינר, ושלושה ימים לאחר מכן הפסידה גם לדרושפאקה במשחק ראווה ביד אליהו שהעלה מעט את המתח לפני תחילת העונה. אם ההפסדים הללו לא הספיקו, איבדו בקבוצה את סוני ווימס לחודש הקרוב בעקבות פציעה בשריר התאומים. הסיבה לאופטימיות הגיעה ממקום לא צפוי כשאנדרו גאודלוק חזר לכשירות מוקדם מהצפוי מהפציעה שלו בשריר הירך האחורי, ויהיה בסגל למשחק בנהריה כשמי שישבו בחוץ הם ווימס, סילבן לנדסברג ודווין סמית' שנכון לעכשיו לא נרשם למשחקי הליגה. בקבוצה מקווים לחזור למסלול הניצחונות ארבעה ימים לפני משחק היורוליג הראשון של העונה, בחוץ נגד מילאנו.

"אחרי העפלה ההיסטורית של המועדון שלנו לליגת האלופות, אנחנו פותחים את העונה במשחק מאוד קשה בבית נגד קבוצה חזקה ועמוקה", אמר המאמן אריק אלפסי לקראת ההתמודדות, "אני מקווה שהקהל שלנו יגיע בהמוניו לדחוף את הקבוצה במשחק הקרוב ובכלל בכל העונה המאתגרת והמעניינת שאנחנו עומדים בפתחה".

שחקן מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק. מגד גוזני
בדרך חזרה לפרקט? גאודלוק/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully