וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: ניקו רוזברג יזנק ראשון במירוץ סוזוקה

הגרמני המשיך ללהוט עם תוצאה של 1:30.647 במקצה הדירוג ביפן, והצהיר: "שמח, הביטחון הזה מעניק לי את היכולת לנהוג בצורה טובה". המילטון הסתפק במקום השני, רייקונן יזנק שלישי

ניקו רוזברג נהג פורמולה 1. GettyImages
ממשיך בשלו. ניקו רוזברג/GettyImages

ניקו רוזברג השיג היום (שבת) את המקום הראשון במקצה הדירוג של הפורמולה 1. הגרמני סיים עם תוצאה של 1:30.647 והוא יזנק מהפול פוזישן במירוץ סוזוקה, יפן מחר. חברו לקבוצת מרצדס, לואיס המילטון, איחר ב-0.013 שניות והוא הסתפק במקום השני בלבד. קימי רייקונן השלים את השלישייה הראשונה. המרוץ ביפן הוא ה-17 העונה כאשר נותרו רק ארבעה לסיום העונה והסיכויים של הגרמני מבטיחים.

רוזברג נשמע בטוח לקראת שלב ההכרעה של העונה: "התוצאה משמחת אותי, היה לי שבוע טוב ואני מרגיש טוב ונוח. הביטחון הזה מעניק לי את היכולת לנהוג בצורה טובה". המרוץ ביפן יהיה ה-17 כאשר נותרו עוד ארבעה לסיום העונה. עבור המילטון מדובר בהזדמנות מיוחדת לנסות ולצמצם את הפער מהפסגה. אלוף העולם האנגלי סיפר: "בהתחשב במה שקרה, להיות כל כך קרוב זה מאוד משמח".

סבסטיאן פטל יזנק מהמקום השביעי בלבד חרף תוצאה של 1:31.038 בעקבות העונש שספג במלזיה. מקס ורסטפן מקבוצת רד בול יתפוס את מקומו של פטל כאשר החבר לקבוצתו, דניאל ריקרדו, יזנק מהמקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully