וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק הכי חד צדדי אי פעם: 100 שנה ל-0:222 של ג'ורג'יה טק

המפגש ב-7/10/1916, בין ה"יילו ג'קטס" לקמברלנד קולג' האומללה, שבסך הכול לא רצתה לשלם קנס ונאלצה להקים קבוצת פוטבול מאפס, נכנס לספר השיאים של גינס. כל המספרים ההזויים בפנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ממש כוחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בארצות הברית מציינים היום (שישי) 100 שנים בדיוק למשחק הספורט הכי חד צדדי בהיסטוריה כנראה, משחק שנכנס לספר השיאים של גינס: ה-0:222 של ג'ורג'יה טק על קמברלנד קולג' במשחק פוטבול מכללות, שנערך בשביעי באוקטובר 1916.

ג'ורג'יה טק הייתה באמצע העשור השני של המאה ה-20 אחת מקבוצות המכללות הטובות בארצות הברית. המאמן היה ג'ון הייזמן, אחד מאבות המשחק והאיש שעל שמו מחולק כיום הפרס לשחקן המצטיין בכל שנה בפוטבול המכללות.

מנגד, קמברלנד הייתה מכללה קטנה מעיירה בשם לבנון (אמיתי), בטנסי וכלל לא החזיקה בקבוצת פוטבול באותם ימים, אחרי שהקבוצה נסגרה. אלא שהתחייבות מוקדמת הכריחה אותה להעמיד קבוצה למשחק מול ה"יילו ג'קטס", כדי לא לשלם קנס גבוה. הבולדוגס, בלית ברירה התייצבו למשחק.

צמוד זה לא היה. ממש לא. הרבע הראשון נגמר ב-0:63 ובסיום המחצית הראשונה התוצאה הייתה 0:126. אחרי ההפסקה, שחקני ג'ורג'יה טק "הורידו את הרגל מהדוושה", קצת לפחות. הם שמו 54 נקודות ברבע השלישי, שנגמר ב-0:180 והסתפקו ב-42 נקודות "בלבד" ברבע האחרון, בדרך לתוצאת הסיום ההזויה.

המנצחים השיגו 32 טאצ'דאונים, למרות שביצעו רק 29 מהלכי התקפה ובעיקר בגלל ששחקני קמברלנד האומללים רשמו 15 איבודים, שישה במסירות ועוד תשעה בפאמבלים. אגב, כל 29 מהלכי ההתקפה של ג'ורג'יה טק היו ריצות, בלי מסירות בכלל והם רשמו בהם 501 יארד, ממוצע של 17.3 יארד למהלך. היריבה, על פי הידיעה ב-ESPN, סיימה את המשחק עם מינוס 28 יארד ובלי אף דאון ראשון, מול 20 של המנצחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully