וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון התאוששה עם 26:32 על הפועל רמת גן

לאחר ההפסד לחולון בשבוע שעבר, שחקניו של עידן מימון נצמדו לצמרת על חשבון קבוצתו של אריק שפירא, שעוד לא השיגה נקודות. בני הרצליה עדיין מושלמת לאחר 31:40 על קרית מוצקין

שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים. גבי אלאלוף, הפועל ראשל"צ, מערכת וואלה! NEWS
ניצחון חשוב. מימון ושחקני הפועל ראשון לציון/מערכת וואלה! NEWS, גבי אלאלוף, הפועל ראשל"צ

לאחר ניצחונה של האלופה, מכבי תל אביב, 22:35 על מכבי ראשון לציון ביום רביעי האחרון, המחזור השלישי בליגת העל בכדוריד נמשך היום (שישי) עם מספר משחקים צמודים. עידן מימון והפועל ראשון לציון שהפסידו בשבוע שעבר למ.כ חולון, התאוששו על חשבונה של הפועל רמת גן, עם ניצחון 26:32. עבור רמת גן זהו הפסד שלישי בשלושה משחקים.

מי שחזרה לנצח היא הפועל אשדוד, לאחר התיקו עם מכבי קרית מוצקין בשבוע שעבר. האשדודים התקשו מאוד מול א.כ נס ציונה, אך גברו עליהם בשיניים 26:27. מי שעדיין מושלמת היא בני הרצליה, שהשיגה ניצחון שלישי 31:40 על קרית מוצקין. לעומתה, אס"א תל אביב לא מצליחה להתאושש, והיא ספגה הפסד שלישי ברציפות, 25:37 לא.ס רמת השרון.

במשחק שנעל את המחזור – עירוני רחובות השיגה ניצחון בכורה, כשגברה בחוץ 27:30 על מ.כ חולון. העולה החדשה הייתה טובה יותר לאורך כל המשחק, ואחרי יתרון 11:13 בהפסקת המחצית, רחובות ברחה ל-20:25 בכניסה לעשר הדקות האחרונות, עם שערים של שרון שלם ויואב למברוזו – (שעוד לא מלאו לו 17 שנים, ונחשב לכישרון עולה בענף), יחד עם עצירת פנדל ע"י גל הרשקוביץ.

עוד בנושא:

כדוריד: מכבי תל אביב הביסה בביתה 22:35 את מכבי ראשון לציון
כדוריד: עידן מימון פרש רשמית, מ.כ חולון גברה 22:23 על הפועל ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully