וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייג'ינג: רפאל נדאל הודח על ידי גריגור דימיטרוב ברבע הגמר

המדורג רביעי בעולם נשבר חמש פעמים והפסיד לראשונה בקריירה לבולגרי, 6:2, 6:4. בחצי הגמר ישחק דימיטרוב נגד ראוניץ'. מארי ניצח 6:7 (9), 2:6 את בן ארצו קייל אדמונד וישחק נגד דויד פרר

גריגור דימיטרוב טניסאי בולגרי. AP
ניצחון ראשון מול נדאל. דימיטרוב/AP

טורניר בייג'ינג נכנס לשלביו המאוחרים, והיום (שישי) הושלמה תמונת משחקי חצי הגמר.

אצל הגברים, בחצי הגמר הראשון יפגשו אנדי מארי ודויד פרר, בעוד בחצי הגמר ישחק גריגור דימיטרוב מול מילוש ראוניץ'. אצל הנשים הראשונה שעלתה לארבע האחרונות היא מדיסון קיז.

גריגור דימיטרוב הבולגרי רשם היסטוריה פרטית. המדורג 20 בעולם ניצח בפעם הראשונה בקריירה שלו את רפאל נדאל (4 בעולם) ועלה על חשבונו לחצי גמר טורניר בייג'ינג מסבב ה-ATP 500. דימיטרוב עשה את זה עם 2:6, 4:6 מרשים במיוחד וניצח את רפא לראשונה אחרי שהפסיד לו בכל אחד משבעת המפגשים הקודמים ביניהם. הבולגרי השיג לא פחות מחמש שבירות במהלך המשחק מתוך 15 אפשרויות שבירה. מנגד, נדאל שבר אותו פעמיים. דימיטרוב יפגוש בחצי הגמר את מילוש ראוניץ', המדורג שישי בעולם. הקנדי בן ה-25 ניצח 4:6, 4:6 את פאבלו קרניו בוסטה הספרדי (38 בעולם).

מארי (2) שעבר בקלילות ברבע הגמר את אנדריי קוזנצוב, נאלץ לעבוד קשה יותר היום מול קייל אדמונד (54). אלוף ווימבלדון הצליח לגבור על יריבו בשובר שוויון מותח במערכה הראשונה, אך טייל במערכה השנייה. מארי ניצח בסיום 6:7 (9), 2:6 תוך שעה ו-50 דקות. בחצי הגמר הוא יפגוש את פרר הספרדי (13), שניצח את אלכסנדר זברב (24). הגרמני פתח טוב יותר וניצח את המערכה הראשונה בשובר שוויון, אך פרר לא התייאש, ניצח את שתי המערכות שלאחר מכן ועלה לסיבוב הבא. 7:6 (4), 1:6, 5:7 לפרר בסיום, שעושה זאת תוך שעתיים ו-23 דקות.

בטורניר הנשים, מדיסון קיז (9) גברה על פטרה קביטובה (11) בסיום משחק מותח וארוך. האמריקאית פתחה טוב וניצחה את המערכה הראשונה תוך 35 דקות, אך הפסידה בשובר שוויון את השנייה. גם המערכה המכרעת הגיעה לשובר שוויון, בו קיז התעלתה וסיימה עם הניצחון. 3:6, 7:6 (2), 6:7 (5) לקיז בסיום.

האמריקאית תתמודד בחצי הגמר מול ג'ו קונטה הבריטית (14), שגברה בקלות על שוואי ז'אנג המקומית, 4:6, 0:6. אלינה סביטולינה (19) עלתה לחצי הגמר השני לאחר ניצחון 6:7 (3), 1:6 על דריה גברילובה (49), ותמתין למנצחת בין אגניישקה רדוואנסקה (3) וירוסלבה שבדובה (39).


עדכון ראשון: 14:55

מדיסון קיז טניסאית מול פטרה קביטובה טניסאית. GettyImages
ניצחון קשה. קיז וקביטובה בסיום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully