וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אובמיאנג, בונוצ'י וביירין בדרך למנצ'סטר סיטי?

התכולים שהשקיעו כמעט 200 מיליון יורו במהלך הקיץ האחרון, ממשיכים לחשוב על חיזוק. על פי דיווחים באנגליה, הנהלת המועדון תקצה לפפ גווארדיולה 168 מיליון יורו נוספים לשלושת השחקנים

עריכת וידאו: מרום שפיצר

עונת 2016/17 נפתחה בצורה נהדרת עבור פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי. הקבוצה פתחה עם שישה ניצחונות רצופים בליגה, הצגות בליגת האלופות וניצחון בדרבי היוקרתי על מנצ'סטר יונייטד. עם זאת, במחזור האחרון מאוריסיו פוצ'טינו וטוטנהאם אירחו את הסיטיזנס, ונתנו הצגה בדרך ל-0:2 גדול על החבורה של המאמן הספרדי.

אך האם הפסד אחד עירער על ההצגות של הקבוצה עד עכשיו? באנגליה מדווחים כי במועדון חושבים על חיזוק ב-2017, למרות שהמועדון השקיע כמעט 200 מיליון יורו במהלך הקיץ האחרון. על פי הדיווחים, הנהלת סיטי תקצה למאמן הספרדי 168 מיליון יורו נוספים על שלושה שחקני חיזוק: הבלם לאונרדו בונוצ'י, החלוץ פייר אמריק אובמיאנג והמגן הקטור ביירין.

עוד בנושא:

גם הנתונים מוכיחים: שיטת הלחץ של פוצ'טינו וטוטנהאם עובדת
פבלו סבאלטה: "גווארדיולה מכריח אותנו לאכול ארוחות בוקר וצהריים יחד"

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
הגלאקטיקוס החדשים? גווארדיולה/GettyImages

הראשון, שהציג יכולת נהדרת במדי נבחרת איטליה ביורו האחרון, היה מבוקש מאוד במהלך הקיץ, בעיקר על ידי צ'לסי של רומן אברמוביץ'. סיטי אמנם רכשה ממש לפני פתיחת העונה את הבלם האנגלי ג'ון סטונס תמורת 55 מיליון יורו, אך נראה שזה לא יעצור בעדם מלשפוך 67 מיליון נוספים על הבלם האיטלקי של יובנטוס.

השני ברשימה הוא אובמיאנג, שקושר במהלך החודשים האחרונים לריאל מדריד. החלוץ מגאבון הפך לאחד החלוצים הטובים באירופה בשנים האחרונות, אך העסקה עם הבלאנקוס עד כה לא יצאה לפועל. כעת טוענים כי סיטי מוכנה להשקיע בשחקנה של דורטמונד סכום עתק של 56 מיליון יורו.

השלישי ואולי החשוב ברשימה הוא מגנה הימני של ארסנל. ביירין עשה התקדמות גדולה בעונה האחרונה, כשברצלונה התעניינה בו מספר פעמים. הסיטיזנס שמעוניינים לחזק את העמדה בעקבות גילם המתקדם יחסית של פבלו סאבלטה ובאקרי סאניה, עשויים להציע על הספרדי 45 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully