וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במפגש המרגש בין ג'ורדי קרויף לפפ גווארדיולה: "כולנו בכינו"

לרגל השקת ספרו האוטוביוגרפי של אביו המנוח, המנהל המקצועי של מכבי תל אביב פגש את המאמן לשיחה מרגשת. פפ: "אני חולם עליו כמעט מדי לילה". ג'ורדי: "אם אבא היה בחיים, הוא היה אוהד סיטי"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: טקס האשכבה של יוהאן קרויף

שבעה חודשים לאחר מותו, יוצא לאור ספרו האוטוביוגרפי של יוהאן קרויף, אותו כתב בשנים האחרונות לחייו. לרגל השקת הספר פגש בנו ג'ורדי את פפ גווארדיולה ואת העיתונאי גיאם בלאגה, שסייע בעריכת הספר, לשיחה מרגשת על כדורגל, זיכרונות והשראה. "שלושתנו יצאנו עם דמעות", כתב בלאגה.

במהלך השיחה, שתועדה על ידי רשת 'סקיי', הודה גווארדיולה כי אלמלא המפגש הראשון עם יוהאן, כשהיה נער בן 16 במחלקת הנוער של ברצלונה, לא היה הופך למאמן. "התפיסה שלי את המשחק, את הדרך שבה צריך לאמן ולשחק כדורגל, תמיד הייתה קצת שלו. אני מושפע ממנו עמוקות מדי יום", אמר. "לכל מאמן יש את הפילוסופיה שלו, אבל התפיסה הכללית שלנו די דומה. לעתים קרובות אני פוגש אותו בחלומות, או סתם במחשבות שיש לי. איכשהו, תמיד ברגעי משבר הוא תמיד צץ אצלי".

ג'ורדי נראה נרגש למדי, וסיפר כי "לאבא תמיד הייתה הערצה לכדורגל האנגלי. הוא אהב אותו במיוחד, ולכן גם נהנה לראות אותי משחק במנצ'סטר יונייטד במשך כמה שנים". עוד אמר ש"אם אבא היה בחיים היום, הוא היה אוהד את מנצ'סטר סיטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully