וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אלפסי: "שמח על ההיסטוריה הגדולה שעשינו"

7.10.2016 / 8:13

חגיגות בעירוני נהריה על העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי הניצחון הכפול על מינסק. המאמן יודע: "שמח על הניצחון, פחות על הדרך, זה נותן לנו ניסיון להמשך". וגם :שיטת שלב הבתים

יהונתן שולדבראנד חוגג עם שחקני עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
עירוני נהריה חוגגת/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה העפילה אמש (חמישי) לשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א, אחרי שהשלימה ניצחון כפול על טמוסקי-מינסק הבלארוסית, 67:71 בעין שרה. הקבוצה של אריק אלפסי לא הציגה כדורסל גדול, ואיבדה יתרון דו ספרתי אותו השיגה כבר ברבע הראשון, רק כדי לראות את הבלארוסים נכנסים לרבע האחרון של המשחק ביתרון נקודה. גילברט בראון רשם משחק יוצא מן הכלל עם 18 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, כדי להוביל את הסגולים לשלב הבתים.

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי חוגג. אדריאן הרבשטיין
מצפה לו חורף חם. אריק אלפסי/אדריאן הרבשטיין

"שמח מאוד על ההיסטוריה הגדולה שעשינו עבור המועדון", אמר המאמן אריק אלפסי על העלייה של קבוצתו, "אחרי הרבה שנים בנהריה אנחנו הולכים לליגה תחרותית ואטרקטיבית עם קבוצות חזקות שלא נכנסו ליורוליג ומשחקות ברמות הכי גבוהות. שמח על הניצחון, פחות על הדרך, יכולנו לנצח את המשחק הזה כבר בחצי הראשון וקצת הסתבכנו עם עצמנו, שמח שעשינו את זה. שני משחקים קשים אבל זה נותן לנו ניסיון להמשך, מקווה שהקהל שלנו יהנה מחווית כדורסל עם קבוצות גדולות שבאות לכאן ושנעמוד באתגר הזה".

המשמעות הראשונה של העפלה של הסגולים למפעל הוא מענק כספי של 100 אלף יורו שאותו זכאית כל קבוצה שנכנסת למפעל לקבל. למספר שחקנים במועדון יש מענקים על כניסה לשלב הבתים של ליגת האלופות, אך בסביבת המועדון אמרו אמש כי עדיין מדובר בהכנסה כספית יפה מאוד שתעזור להם להמשך הדרך.

שלב הבתים של ליגת האלופות, בו תשחק גם מכבי ראשון לציון, כולל חמישה בתים בני שמונה קבוצות כל אחד. חמש הראשונות בכל בית, והקבוצה השישית הטובה ביותר תעפלנה לשלב הפלייאוף, כשהראשונה בכל בית, והקבוצה השנייה הטובה ביותר תעפלנה ישירות לשלב הפלייאוף השני. הסגולים יפתחו את שלב הבתים בעוד שבוע וחצי במשחק ביתי נגד בנביט הטורקית, ימשיכו למשחק חוץ נגד נימבורק של ננו גינזבורג. במחזור השלישי יארחו את אריס סלוניקי, וברביעי יתארחו במונאקו. משחק הבית השלישי של נהריה יפגיש אותם עם הליוס דומז'אלה, אלופת סלובניה, כשבמחזור השישי יצאו למשחק חוץ בדנמרק נגד באקן ברס. נהריה תנעל את משחקי הסיבוב הראשון במשחק ביתי עם אלופת היורופקאפ, פרנקפורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully