וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיארטנסון: "חשבנו שננצח 0:9 את דאנדוק והפסדנו כמו חארות"

חלוצה של מכבי ת"א התראיין באיסלנד לקראת משחק הנבחרת והתייחס גם להפסד מול זניט: "נשברנו מנטלית, הפכנו מהמלכים של אירופה לבושה של אירופה. אנחנו הכי חזקים בבית חוץ מזניט"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות אחרי הצמד של קיארטנסון בדרבי

וידאר קיארטנסון נכנס לאט לאט לעניינים במכבי תל אביב. החלוץ האיסלנדי שנכלל בסגל נבחרת איסלנד לקראת המשחק שלה הערב מול פינלנד במסגרת מוקדמות המונדיאל, ניצל את שהותו במדינת האם שלו וקיים ראיון בו הוא התייחס להתאקלמות שלו בישראל ולא פסח גם על הטראומות של הצהובים מול זניט ודאנדוק בשלב הבתים של הליגה האירופית.

האיסלנדי התייחס להפסד המדהים מול זניט אחרי יתרון של 0:3 ואמר: "הכרטיס האדום והבעיטה החופשית הלא ישירה לרוסים שברה את הקבוצה. פחדנו שמשהו נשבר בנו מנטלית. מהמלכים של אירופה הפכנו להיות הבושה של אירופה".

וידאר קיארטנסון, עומרי בן הרוש, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
משחרר קיטור. וידאר קיארטנסון/ברני ארדוב

על ההפסד המביך באירלנד, אמר קיארטנסון: "זו הייתה חוסר הערכה מצידנו. כל השחקנים, כולל אני שכחנו מי אנחנו וחשבנו שאנחנו יכולים לנצח 0:8 או 0:9. אם אתה לא משחק חכם מולם, אתה יכול להפסיד כמו חרא. אני מוריד בפניהם את הכובע על מה שהם עשו".

על המשך דרכה של מכבי במפעל: "נותרו לנו ארבעה משחקים בבית ואנחנו צריכים להרים את עצמנו. אנחנו צריכים לעבוד ולהביא תוצאות. אנחנו טובים יותר מכל קבוצה בבית שלנו חוץ מזניט".

האיסלנדי נשאל על ההרגשה לשחק עם יוסי בניון וטל בן חיים (הבלם) שעשו קריירה ארוכה בפרמיירליג ופרגן: "זה כיף מאוד לשחק איתם. הם שחקנים מאוד מנוסים ועדיין משחקים טוב, במיוחד טל שהוא בכושר שיא. יוסי גם בסדר וזה כיף לשתף פעולה עם שחקן ששיחק בקבוצות הטובות בעולם".

על האפשרות שיקבל דקות במדי הנבחרת הלאומית שלו, אמר: "אני כשיר ומוכן לשחקן, בתקווה שאקבל הזדמנות להוכיח את עצמי. זה קשה לשנות הרבה של נבחרת שמשחקת טוב מאוד, אבל אני מוכן לאתגר הזה של הנבחרת ומקווה להוכיח את עצמי כשאקבל הזדמנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully