וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופץ סרטון סקס של שחקני אייבר, השניים התנצלו: "מצטערים אם פגענו"

סרג'י אנריץ' ואנטוניו לונה פרסמו התנצלות פומבית אחרי שסרטון סקס שלהם הופץ בספרד והפך לוויראלי: "היחסים היו בהסכמה, לא ידענו על הצילום ולא אישרנו אותו, מביעים חרטה על נזק פוטנציאלי"

one

צמד שחקני אייבר הספרדית, סרג'י אנריץ' ואנטוניו לונה, פרסמו התנצלות פומבית אחרי שסרטון סקס שלהם פורסם בספרד והפך לוויראלי. כל אחד מהשחקנים פרסם הודעה בחשבון הטוויטר האישי שלו, והשניים הביעו צער וחרטה על "נזק פוטנציאלי" למועדון ומבוכה לאוהדים. השניים טוענים כי הצילומים, שפורסמו אתמול בספרד, צולמו ללא אישור שלהם ולא בידיעתם, ושהצילומים הם "פרטיים" ונעשו במסגרת "עולם חופשי שכולם נהנים ממנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"אנחנו מודעים לעובדה שאנחנו כדורגלנים מקצוענים, ושאנחנו צריכים לשמש דוגמה בכל אספקט בחיים, במיוחד לילדים"/מערכת וואלה, צילום מסך

בהצהרתם נכתב: "בעקבות ההפצה של סרטון מיני שבו אנחנו, החתומים מטה, מופיעים בו, אנחנו רוצים לציין שהוא מכיל תיעוד של אקט פרטי שנעשה בהסכמה בין מבוגרים, במסגרת העולם החופשי שממנו כולנו נהנים. אנחנו מתנצלים על כך שתיעודו, לו איננו אחראים, הוביל לכך שהוא הופץ ללא ידיעתנו, ובוודאי שלא בהסכמתנו.

"ברצוננו להביע חרטה על הנזק הפוטנציאלי שנעשה לא רק לתדמית שלנו, אלא גם למועדון שלנו, שאת צבעיו אנחנו מייצגים, ועל הפגיעה שזה עלול לגרום לאוהדינו ולכל אייבר. אנחנו מודעים לעובדה שאנחנו כדורגלנים מקצוענים, ושאנחנו צריכים לשמש דוגמה בכל אספקט בחיים, במיוחד לילדים. זו הסיבה שבגינה אנחנו מתנצלים, אם התקרית הזו גרמה נזק למישהו. כמו כן אנחנו רוצים להתנצל על הפגיעה שנגרמה לאדם הנוסף שמעורב בסרטון.

"ברצוננו לציין כי כשחקני אייבר, שהוא מועדון שמייצג שורה של ערכים ועיר שמהווה דוגמה, אנחנו עומדים מאחורי הערכים שהוצגו בפנינו עם הגיענו לקבוצה. אנחנו מקווים שפרשה זו לא תגרום נזק לקבוצה או לחברינו לקבוצה. סרג'י אנריץ' ואנטוניו לונה".

הקבוצה העדיפה שלא להגיב באופן רשמי לסרטון. אייבר מדורגת במקום השמיני בליגה הספרדית, אחרי שלקחה 11 נקודות בשבעת המחזורים הראשונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אנטוניו לונה שחקן אייבר. רויטרס
"אנחנו עומדים מאחורי הערכים שהוצגו בפנינו עם הגיענו לקבוצה". לונה/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • אייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully