וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה שראפובה: "לחשוב שלקחו אותי כדוגמה? אני מתחילה להאמין בזה"

הטניסאית הרוסייה התארחה בתכניות לילה בארה"ב ודיברה על הזיכוי שלה: "הייתי בשימוע ב-ITF אצל אנשים שנבחרו מטעם ה-ITF. זה נייטרלי? זה ממש לא נייטרלי, אלה אנשים שהיו בקרב איתי"

צילום: AP, עריכת וידאו: מתן חדד

מריה שראפובה התייצבה הלילה (בין שלישי לרביעי) במספר תכניות אירוח ליליות בארצות הברית ודיברה על כל מה שעבר עליה מאז שנודע על קיצור עונשה בתשעה חודשים. שראפובה, שהושעתה לשנתיים בשל שימוש בחומרים אסורים ומלדוניום, תחזור למגרשים באפריל, מעט לפני רולאן גארוס.

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. AP
מחזירה בהתקפה. שראפובה/AP

שראפובה אמרה בתכנית האירוח של צ'רלי רוז: "יש לי את ההזדמנות המדהימה הזו לשחק טניס שוב, אבל מה שעברתי.. כמו שאמרתי, כשקיבלתי את הדואר האלקטרוני במרץ, הייתי בהלם מוחלט כי לקחתי תחליף שהיה חוקי לחלוטין במשך 10 שנים, שהרופא המליץ לי עליו אחרי כל כך הרבה בדיקות רפואיות שונות. הייתי בת 18, זכיתי בגרנד סלאם ופתאום אני יושבת במיטה שלי ומקבלת דואר אלקטרוני מה-ITF, שאומר שעברתי עבירה. חשבתי: 'איך יכול להיות שלא ידעתי על זה? יש כל כך הרבה דרכים שהייתי אמורה לדעת על זה ולא ידעתי על זה. היה לי הרבה זמן לחשוב על זה וברור שאני חושבת שלקחתי את זה כמובן מאליו, שאני מקבלת עליו אישורים ודיווחים רפואיים".

כשנשאלה האם היא מחשיבה את המלדוניום כתרופה משפרת ביצועים, אמרה הרוסייה: "לא, כי אני יודעת כמה זה נפוץ, אני יודעת כמה זה נפוץ. אני יודעת שברשימת תרופות לגיטימיות ברוסיה, זה נלקח כאספירין ברוסיה. בשבילי, אני אפילו לא יכולה להבין את זה. כשהתחלתי לקחת את זה, לקחתי את זה תחת ההמלצה של הרופא שלי וכך המשכתי לקחת את זה שנים. קיבלתי 24 חודשי השעיה, אבל הם רצו ארבע שנים, צ'רלי, ה-ITF רצו להשעות אותי לארבע שנים. עברתי דרך השימוע של ה-ITF, מול פאנל שנבחר על ידי ה-ITF. אז אני בשימוע בו אני יודעת שאני מדברת עם אנשים, זה היה לפני 4-5 חודשים בלונדון, האנשים שאני מדברת איתם הם אלה שאני בריב מולם. אני לא בטוחה, הם קוראים לזה נייטרלי? זה לא נייטרלי, CAS נייטרלי וזה מה שה-CAS הורה לי".

בסופו של דבר, שראפובה נשאלה האם ה-ITF השתמשו בה כדי להפוך אותה לדוגמה והיא ענתה: "לא רציתי לחשוב על זה, אבל אני מתחילה להאמין בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully