וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל תל אביב גברה 54:94 על הפועל רמת גן/גבעתיים

סיבוב א': שחקניו של שרון אברהמי שלטו מהפתיחה ולא התקשו בדרך לשמינית הגמר, אדריאן בנקס ותומר גינת בלטו. גם הפועל אילת, הפועל חולון, גלבוע/גליל, רחובות וקרית אתא עלו לסיבוב הבא

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. מגד גוזני
עברו את המשוכה הראשונה. שחקני הפועל תל אביב/מגד גוזני

משחקי סיבוב א' בגביע המדינה נמשכו הערב (חמישי) עם שישה משחקים נוספים, כשבמוקד הפועל תל אביב הביסה את הפועל רמת גן/גבעתיים, 54:94. עוד לפני כן, הפועל חולון לא התקשתה בכפר בלום מול גליל עליון, וניצחה אותה 60:94, כשגם הפועל אילת גברה על מכבי הוד השרון, 74:109. קבוצה נוספת שעלתה לסיבוב הבא היא גלבוע/גליל, לאחר ניצחון חוץ על א.ס רמת השרון, 56:80. במשחקים בין קבוצות הליגה הלאומית, אליצור קרית אתא גברה על הפועל עפולה 85:94, ומכבי רחובות ניצחה בחוץ את הפועל חיפה, 71:83.

seperator

הפועל רמת גן/גבעתיים - הפועל תל אביב 54:94

שחקניו של שרון אברהמי לא התקשו והובילו מהפתיחה מול הקבוצה מהליגה הלאומית. מי שפתח מצוין היה תומר גינת, שטייל פעם אחר פעם בצבע מול הגבוהים של רמת גן/גבעתיים. בהמשך אדריאן בנקס היה זה שהשתלט על המשחק, והוא הוביל את הריצה של הפועל תל אביב, שפתחה פער של 15 נקודות במחצית. שחקניו של מתן חרוש ניסו למזער נזקים ללא הצלחה, וגם את הרבע השלישי הם הפסידו ב-12 נקודות. הרבע הרביעי לא שינה הרבה, כשעודד ברנדווין ממשיך להגדיל את ההפרש. 54:94 להפועל תל אביב בסיום.

קלעו להפועל תל אביב: אדריאן בנקס 20, דרל וויליאמס 16, תומר גינת 15

קלעו להפועל רמת גן/גבעתיים: ראשאד מאדן 19, ג'מאל אולסוורה 18, יניב סולומון 10

מהלך המשחק:

האורחים פתחו טוב יותר, כשמי שפתח טוב הוא תומר גינת עם 8 נקודות מתוך ה-11 של קבוצתו. הקבוצה של מתן חרוש מתקשה מאוד, וקולעת באחוזים רעים. דקה לסיום הרבע, אדריאן בנקס קבר שלשה לאחר אסיסט יפה של תמיר בלאט, אך ראשד מאדן הגיב עם שלשה משלו. 11:20 להפועל תל אביב בסיום הרבע הראשון. תמיר בלאט שחילק 4 אסיסטים עד כה, פתח את הרבע השני עם שלשה, והעלה את קבוצתו ליתרון 15. האורחים ממשיכים עם הטיילת בצבע של רמת גן/גבעתיים, וארבע דקות לסיום הרבע גינת הוסיף עוד שתי נקודות. הקבוצה של חרוש לא ירדה טוב להגנה, ועד סיום המחצית הפועל תל אביב המשיכה להגדיל את ההפרש. 25:41 לקבוצה של אברהמי לאחר 20 דקות של כדורסל.

המחצית השנייה נפתחה עם יכולת טובה של אדריאן בנקס, שהעלה את מאזנו ל-15 נקודות. ארבע דקות לסיום הרבע השלישי, דרל וויליאמס טייל בצבע והוסיף שתי נקודות משלו, ושתי דקות מאוחר יותר הוא עשה זאת פעם נוספת מול ה-אין הגנה של המקומיים. 39:67 להפועל תל אביב בסיום הרבע השלישי. שמונה דקות לסיום, נאור קלע שלשה שהעלתה את האדומים ליתרון 30. מי שבלט ברבע האחרון הוא עודד ברנדווין, שעם קליעות יפות מחוץ לקשת המשיך להגדיל את היתרון. 54:94 להפועל תל אביב בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אדריאן בנקס שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יופי של משחק. בנקס/מגד גוזני

מכבי הוד השרון - הפועל אילת 109:77

חנן הירשוביץ' וקבוצתו רצו להפתיע ובתחילת המשחק היה נראה שהם אכן יכולים לעשות זאת. גל טסלר וסטורם וורן נראו טוב אצל המארחת, שהובילה לאחר הרבע הראשון. שחקניו של קטש התאוששו, ובראשות אפיק ניסים ורוברט רות'בארט חזרו למשחק. במחצית השניה אילת לחצה על הגז והתחילה את הבריחה, בהובלת רג'י באקנר וסיר דומיניק פוינטר שהרשים. 77:109 בסיום לעודד קטש ושחקניו, שמתאוששים מהפתיחה הצולעת.

קלעו לאילת: סיר דומיניק פוינטר 29, לנדון מילבורן 16, רג'י באקנר 13

קלעו להוד השרון: סטורם וורן 15, גל טסלר 12, עומר אל על 10

מהלך המשחק:

הקבוצה מהלאומית פתחה טוב את המשחק וכבר עלתה ליתרון עשר. הקבוצה של קטש לא היתה במשחק והרבתה להחטיא מבחוץ. 16:23 למקומיים בסיום הרבע הראשון. רות'בארט הצליח לצמק את ההפרש בפתיחת הרבע השני, אך השחקנים של רמת השרון הפציצו מבחוץ ושמרו על פער קטן. אילת התאוששה במהלך הרבע השני והצליחה להפוך את התוצאה, הודות ליכולת טובה של ניסים, 40:46 לאילת בסיום המחצית.

האורחת לחצה על הגז בפתיחת הרבע השלישי, ולאחר שלוש דקות עלתה ליתרון 13, הודות ליכולת טובה של באקנר ופוינטר. 58:74 לאילת בסיום הרבע השלישי. הרבע האחרון כבר היה לפרוטוקול בלבד, כששחקניו של קטש מפגינים שואו טיים. 77:109 לאילת בסיום.

שחקן הפועל אילת חנן קולמן. אדריאן הרבשטיין
חזרו לאחר פתיחה רעה. קולמן/אדריאן הרבשטיין

הפועל גליל עליון - הפועל חולון 94:60

אבישי גורדון ערך הופעת בכורה על הקווים כמאמן גליל, וכנראה שהוא ירצה לשכוח את המשחק הזה מהר. השחקנים של דן שמיר רצו מהפתיחה, וניצחו את הרבע הראשון 14:31, בראשות קאליף וייאט המצוין שסיים עם 21 נקודות. האדומים נראו חסרי אונים, ופיגרו במחצית ב-29 נקודות. משם המשחק כבר היה לפרוטוקול בלבד, כששמיר נותן דקות למחליפים.

קלעו להפועל חולון: קאליף וייאט 21, דריון אטקינס 14, טוני יאנגר 12

קלעו לגליל עליון: מקסים קיקוס 16, סיימון באוורס 9

מהלך המשחק:

המשחק נפתח בצורה שקולה, אך לקראת סיום הרבע קבוצתו של שמיר החלה לרוץ. גוני יזרעאלי היה טוב וסיפק הרבה אנרגיות לקבוצתו. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 14:28 לטובת חולון. במהלך הרבע השני השחקניו של שמיר לא ריחמו, החלו לרוץ ועלו ליתרון של 25 נקודות. קאליף וייאט נראה מצוין במדי חולון ורשם 15 נקודות במחצית הראשונה, שהסתיימה ביתרון 30:59 לטובת האורחים בסיום המחצית.

גליל האומללה לא הצליחה לדגדג הקבוצה של שמיר, כאשר וייאט המשיך לככב ולהגדיל את ההפרש. גם אטקינס ודילייני לא התקשו מול האדומים. 44:78 לחולון בסיום הרבע השלישי. ברבע האחרון דן שמיר נתן דקות למחליפים, כשיהונתן מור, תום ספיר ורועי הובר מקבלים הרבה דקות. 60:94 לחולון בסיום.

שלומי הרוש הפועל חולון. ברני ארדוב
ניצחון קליל. הרוש/ברני ארדוב

א.ס רמת השרון - גלבוע/גליל 80:56

לאחר שלושה רבעים צמודים, האוויר נגמר לשחקניו של גיא קנטור. גרג לוגינס ורום קונליוס הרשימו והובילו את המארחים למשחק צמוד, אך בסיום, אריק גריפין ומרפי הולוואי סגרו את הסיפור. 56:80 לגלבוע/גליל שעולה לסיבוב הבא.

קלעו לגלבוע/גליל: אריק גריפין 21, מרפי הולוואי 21, ג'ייסון סיגרס 18

קלעו לרמת השרון: דרק קרקטר 17, רום קורנליוס 12, גרג לוגינס 10

מהלך המשחק:

הקבוצה מהלאומית פתחה את המשחק ללא רגשי נחיתות, הציגה הגנה אגרסיבית וברבע הראשון היא חזק בתמונת המשחק. 17:20 לטובת גלבוע/גליל בסיום הרבע הראשון. מרפי הולוואי מוביל את גלבוע, אך לוגינס וקורנליוס שומרים את רמת השרון במשחק. 28:34 לגלבוע/גליל בסיום המחצית. המחצית השניה נפתחה באותה מגמה, כשהמקומיים לא נותנים לגלבוע לברוח, בזכות יכולת טובה של דריק קרקטר. 46:49 לגלבוע בסיום הרבע השלישי. האנרגיות של המארחת נגמרו ברבע האחרון, וגלבוע/גליל מנצחת ועולה לסיבוב הבא, 56:80.

שחקן גלבוע/גליל ג'ייסון סיגרס. אדריאן הרבשטיין
עשו את העבודה ברבע האחרון. סיגרס/אדריאן הרבשטיין

משחקים נוספים

אליצור קרית אתא - הפועל עפולה 85:94

הפועל חיפה - מכבי רחובות 83:71

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully