וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הסקוטית הודיעה: "ג'ואי בארטון הימר על 44 משחקים בתוך חודשיים"

קשר ריינג'רס בן ה-34, החשוד כי הימר בין היתר על המשחק בין סלטיק לברצלונה, ישמע את פסק הדין בעניינו בסוף החודש. ההתאחדות הסקוטית אוסרת על שחקנים להמר על משחקי כדורגל

ג'ואי בארטון שחקן ריינג'רס. רויטרס
מסתבך. בארטון/רויטרס

קשר ריינג'רס, ג'ואי בארטון בן ה-34, ידוע כשחקן בעייתי במיוחד. באמתחתו אינספור שערוריות, ריבים ובעיות משמעת בכל מקום אליו הגיע. נראה שגם בתחנה החדשה בסקוטלנד, גורם הקשר לבעיות. הערב (רביעי) הודיעה ההתאחדות הסקוטית כי בארטון, שנחשד תחילה בהימורים על המשחק בין סלטיק לברצלונה, הימר על לא פחות מ-44 משחקים תוך כחודשיים (מתחילת יולי ועד אמצע ספטמבר). לשחקן עצמו אפשרות להגיב על ההאשמות עד ל-12 באוקטובר, כשהשימוע בעניינו ייערך ב-27 באוקטובר. יש לציין שהתאחדות הכדורגל הסקוטית אוסרת על שחקני כדורגל להמר על משחקים ברחבי העולם.

עוד לפני פרסום הפרשה, דיבר בארטון על הביקורות נגדו ואמר: "קשה לי כשאני משחק ברמה בה לא שיחקתי בעבר. זו רמה נמוכה מאוד בסקוטלנד ואני מנסה לעזור לאנשים לשפר את הרמה שלהם. הם חושבים שזה שאני מנסה לעזור להם, אומר שאני חושב שהם לא טובים מספיק. זה קשה. אני לא מפחד מהכישלון, אני רק אומר שאני צריך לקבל הצהרות אמיצות ואעבוד כדי להגשים אותן, להגיד שאתה הולך להיות השחקן הכי טוב בליגה ולעמוד בזה, לא להנמיך ציפיות, צריך להיות אמיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully