וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית הרצליה: "אולם חדש? אני הולך להפעיל את כל המערכות כדי להזיז את זה"

5.10.2016 / 17:47

משה פדלון דיבר במסיבת העיתונאים של בני הרצליה על התוכניות למתקן חדש בעיר: "אצטרך להכנס לעובי הקורה כדי להקים אותו". אקוניס: "נעשה הכול כדי להיות במקומות 1-8". גורקה: "מרגש להתחיל עונה שלישית". משעור: "אתגר גדול מאוד לשחק בליגה ובאירופה"

טל רקנאטי בעלי בני הרצליה. מגד גוזני
בקרוב אולם חדש? רקנאטי/מגד גוזני

בני הרצליה פתחה היום (רביעי) את עונת 2016/17 באופן רשמי. הקבוצה של מיקי גורקה ערכה עד עתה שני משחקים - משחק הכנה שבו ניצחה את מכבי ראשון לציון ומשחק במסגרת גביע ווינר, בו הפסידה למכבי תל אביב.

"אחד מחמשת היעדים שלי בעיר הוא מינוף הספורט בהרצליה", אמר ראש העיר משה פדלון. "כרשות נשקיע בספורט, אנשים אוהבים ספורט. בשנים הקרובות הולכים לשדרג את כל המתקנים ברחבי העיר. הם צריכים טיפול עמוק, התחלנו באצטדיון העירוני. איתרנו שטח ברחוב ז'בוטינסקי פינת הבריגדה ורצינו להקים אולם בשיתוף עם המרכז הבינתחומי. ניהלנו מו"מ ואצטרך להכנס לעובי הקורה כדי להקים אותו. אם המו"מ לא יצלח יש תוכנית ב' בגליל ים. אני הולך להפעיל את כל המערכות כדי להזיז את זה. בנושא הזה אני אישית יחד עם עופרה בל, סגנית ראש העיר. נביא כסף ממשרד האוצר והטוטו, ונקווה שנוכל לבשר בקרוב על זה משהו".

הבעלים טל רקנאטי הוסיף: "העונה הזאת היא קצת מיוחדת בשבילנו כי אנחנו חוזרים לזירה האירופית אחרי העדרות של שמונה שנים. לחזור לאירופה זה דורש היערכות של כל המערכת. העונה הסגל שלנו כולל חמישה שחקנים שממשיכים מהעונה שעברה, ואנו מאוד מאמינים בהמשכיות ומקווים שעם השחקנים שחזרו, נוכל לשפר את ההישגים מהעונה הקודמת".

מיקי גורקה מאמן בני הרצליה  עם כרם משעור, אלדד אקוניס. מגד גוזני
עונה שלישית. גורקה עם אקוניס ומשעור/מגד גוזני

אלדד אקוניס: "רואים את השינוי שחל בתפיסה של הספורט עם כניסתו של ראש העיר לתפקיד. אנחנו מרגישים את זה בספורט. הכול בעיר הזאת הולך ומשתדרג. היה לנו מאוד חשוב להמשיך עם מיקי בתור מאמן, בשנתיים שהוא נמצא פה הוא התחבר למערכת, התחבר לשחקנים והרגשנו צורך להמשיך איתו. מקווה שזאת רק ההתחלה כי אני מרגיש שהקשר שנוצר הוא מיוחד, לשמור על הקיים זה יותר חשוב מלחפש בחוץ. הוספנו את אלון שטיין שיהיה עוזר מאמן שני ביחד עם איי ג'יי מיטניק שנמצא איתנו ותורם הרבה מאוד למערכת. המשכנו כמעט עם כל הישראלים משנה קודמת. ההמשכיות חשובה למערכת".

עוד אמר אקוניס: "הבאנו ארבעה זרים חדשים שאני מקווה שיוכיחו את עצמם ויובילו את הקבוצה קדימה. היה חשוב לנו מאוד להשתתף באירופה, עשינו הכל והצלחנו להרים את הכפפה ולהשתתף באירופה. יש פה אמרה מסוימת. זאת התחלה ועם בניית אולם חדש, שאני מקווה שיתחיל להיבנות בהרצליה, נוכל לשחק במפעלים בכירים יותר. המטרות שלנו קודם להכנס לפלייאוף ולעבור שלב באירופה. ברגע שניכנס לפלייאוף נרצה יותר. צריכים להיאבק כדי להכנס ל-1-8 ונעשה הכל כדי להיות שם".

מיקי גורקה: "זה מרגש מבחינתי להתחיל עונה שלישית, זה לא דבר מובן מאליו. רוצה להודות על האמון שנתנו בי. המשכיות זו מילת מפתח, קודם כל מבחינת סגל השחקנים, ואנחנו רוצים המשכיות ומחויבות של הקבוצה כלפי המועדון וכלפי הקהל. יש לנו ביום שבת משחק נגד ירושלים וזה כל מה שמעניין אותי, להכין את הקבוצה. על סמך חודש שהשחקנים איתי יש חומר אנושי טוב ושחקנים שמחויבים לקבוצה ושמאוד רוצים לנצח. אבירם שחקן מאוד חשוב, מקווה שתוך חודש הוא יחזור למגרשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני בני הרצליה. מגד גוזני
נרגשים. שחקני בני הרצליה/מגד גוזני

כארם משעור, הקפטן הזמני של הקבוצה: "אני שמח שאלדד ומיקי שמו אותי קפטן עד שאבירם יחזור כי הוא שחקן מאוד חשוב לנו. יש לנו קבוצה טובה מאוד השנה, שחקנים מאוד מוכשרים, זה יהיה אתגר גדול מאוד לשחק בליגה ובאירופה. אני מתרכז בעונה הנוכחית, רוצה מאוד להצליח וללכת כמה שיותר רחוק עם הקבוצה השנה".

מנכ|ל הקבוצה איזי צ'יניאו הוסיף על נושא שחרורו של מורן רוט: "מטעמי צנעת הפרט לא נגרר לתגובות כלשהן, כל התגובות הוגשו לשחקן ונציגיו. אם נדרש לכך בערכאות נפעל ברוח ההסכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully