וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "מקווה שהקהל יתמוך בנו, כל מי שכאן ראוי להיות בסגל"

מאמן נבחרת ישראל הצעירה סיפר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול יוון (חמישי, 19:30, ערוץ 20): "בכל מגרש צריך לעשות את העבודה". דור פרץ: "מאמינים בעצמנו, רוצים להעפיל"

מאמן הנבחרת הצעירה מרקו בלבול. ברני ארדוב
ניצחון שני? בלבול/ברני ארדוב

אחרי ה-0:4 על ליכטנשטיין במפגש הקודם, נבחרת ישראל הצעירה תנסה להמשיך את המסע לעבר אליפות אירופה 2017 בפולין כאשר היא תארח את יוון מחר (חמישי, 19:30, ערוץ 20). הבחורים של מרקו בלבול כבר צברו 15 נקודות וכבר גברו על יוון במשחק הקודם 0:1 משער של שובל גוזלן. האורחת כבר איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא והיא צברה רק עשר נקודות בקמפיין כאשר היא מדורגת במקום החמישי בבית. ישראל, שמדורגת במקום השני בבית עם 15 נקודות, צריכה לסיים בין ארבע הסגניות הטובות ביותר בשלב המוקדמות.

על פי התרגולים בימים האחרונים דוד קלטינס צפוי לפתוח כבלם יחד עם דור פרץ ועאהד חבשי. בקישור ישחקנו שניים מבין השלושה - סגס תאמבי, עידו דוידוב ומקסים פלוקשצ'נקו. שובל גוזלן צפוי לקבל קרדיט בהתקפה.

לקראת המפגש קיים מאמן הנבחרת הצעירה בלבול מסיבת עיתונאים: "אני חושב שבכל מגרש צריך לעשות את העבודה בצורה טובה וזה מה שבאמת קובע. אני מקווה שהקהל יתמוך בנו למשחק טוב כמו מול פורטוגל. כל מי שאני חשוב שנמצא פה, הוא ראוי להיות כאן. יצרנו את הציפיות בזכות, ואנחנו שמחים על כך. חשוב שננצח כדי להשאיר לנו סיכוי לקראת המשחק מול אלבניה".

"מבחינתי זו סגירת מעגל כי הייתי שחקן נבחרת ישראל", הוסיף בלבול: "זה מרגש. אני רוצה לאחל הצלחה לנבחרת במקדוניה, אין בתפקיד הזה שחרור מלחצים. יש כאן ציפיות והישגיות, הם מוציאים ממני רק דברים טובים".

דור פרץ הוסיף: "אנחנו מקווים שיבוא כמה שיותר קהל לתמוך בנו, זה כיף גדול להתארח כאן. עשינו משחק טוב מול פורטוגל ואנחנו מאמינים בעצמנו לאורך הקמפיין הזה, אנחנו רוצים לעשות את זה. אני מקווה שנביא תוצאה טובה ונראה את היכולות שלנו. באופן אישי אני מאמין שאפשר לעשות את זה ולהעפיל לאליפות אירופה. הלחץ לא ישפיע עלינו".

הרכב משוער: גולן אלקסלסי: לירן סרדל, דור פרץ, דוד קלטינס, עאיד חבשי, שון גולדברג, נטע לביא, סגס תאמבי, עידו דוידוב, עומרי אלטמן, שובל גוזלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully