וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלדיני: "הציעו לי לחזור למילאן כדי להחזיר אותה לימיה הגדולים"

שחקן העבר האגדי התייחס לפרסומים על כך שהוצע לו לשמש כמנהל הטכני: "נכון לעכשיו אני לא מקבל את התפקיד שהוצע לי, אני צריך לדעת אם מדובר בפרויקט רציני לפני שאני מחליט אם לחזור"

פאולו מאלדיני שחקן העבר של מילאן. Claudio Villa, GettyImages
אולי הוא יוציא את מילאן מהבינוניות שלה? פאולו מאלדיני/GettyImages, Claudio Villa

כבר כמה שנים שמילאן, קבוצת הפאר האיטלקית מדשדשת בליגה המקומית ורואה איך יובנטוס שולטת ביד רמה בסרייה א' וגם מייצגת בכבוד את ארץ המגף בליגת האלופות. אחרי שנרכשה על ידי בעלים חדשים והחליפה אינספור מאמנים, מילאן, כך על פי הדיווחים מעוניינת להחזיר לשורותיה את פאולו מאלדיני, מגן העבר האגדי שכיכב בימיה הגדולים בשנות ה-90.

מאלדיני התייחס לדיווחים על קאמבק שלו במילאן ואמר בראיון בספורט איטליה: "השם שלי מוזכר לעיתים קרובות, לפעמים עם סיפורים כוזבים. זה נכון שפגשתי את פאסונה ומיראבלי בביתי, נאמר לי שהמטרה שלי היא להוביל את מילאן בחזרה לימיה היפים כדי שתחזור להיות אחד המועדונים המובילים בעולם בתוך חמש שנים".

מאלדיני הוסיף: "אני צריך לשמוע מההנהלה החדשה באופן ישיר. לפני שאני שם את הלב והנשמה שלי במועדון ועובד 24 שעות ביממה, אני צריך לדעת אם מדובר בפרויקט רציני. שמעתי דיווחים שדרשתי תנאים כספיים לפני שאני מקבל את התפקיד, לא היו לי דרישות מאף אחד. אני רוצה שזה יהיה ברור - כל החלטה שאקבל תהיה רק לטובתה של מילאן. אם בסופו של דבר אהיה חלק מהמועדון הזה, אתן את הכול עבורו. נכון לעכשיו, אני לא מקבל את התפקיד שהוצע לי. אני דורש כבוד. כבוד שאני חושב שמגיע לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully