וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הסיפור מאחורי מסי הכלב, עבירה אלימה לעיני השופט

איסקו חושף את הסיבה לכך שקרא לכלבו על שם כוכב היריבה המושבעת, משחק חובבים בפולין הפך לתגרת ענק, וגם: האוהדים שנתנו טרמפ לכוכב קבוצתם בחזרה ממשחק, השחקן האלים שבעט ליריב בראש, דה רוק מפרשן את קרב ה-WWE הראשון שלו, והקריינית שדיווחה על מאמן חדש לצ'לסי

אימג'בנק GettyImages

16:37: הביצוע של רוצ'סטי

בזמן שבמכבי תל אביב מתמודדים עם מכת הפציעות בסגל של ארז אדלשטיין, האקס - טיילור רוצ'סטי דאג להזכיר לכולם את יכולת הקליעה שלו. שימו לב לביצוע הבא.

16:24: בעט בראשו של שחקן יריב - ועוד לעיני השופט

8:40: איסקו חושף - מדוע קראתי לכלב שלי 'מסי'

כבר לפני כמה חודשים פורסם בתקשורת הספרדית שאיסקו קרא לכלב שלו על שם ליאו מסי. עכשיו מגיע ההסבר: "האמת היא שזה היה רעיון של אבא שלי ושל אחי. אני החלטתי לזרום איתם, לא חשבתי שיעסקו בזה כל כך הרבה. בכל מקרה הוא לא מבייש את הפירמה וגם לו יש הברקות לפעמים", אמר.

שחקן ריאל מדריד איסקו. GettyImages
הכלב לא מבייש את הפירמה. איסקו/GettyImages

8:15: קבלו את הצייצן החדש בטוויטר: ברק בכר

8:11: הטרמפ החלומי של האוהדים

מרטן דה רון, קשרה ההולנדי של מידלסברו, איחר לנסיעה של אוטובוס הקבוצה בחזרה מלונדון אחרי ה-1:1 של קבוצתו מול ווסטהאם בשבת מכיוון שהתעכב בבדיקת הסמים שערך, וניסה לתפוס מונית. אלא שאז כמה אוהדי בורו זיהו אותו, והציעו לו טרמפ בלתי נשכח, שכלל שירי הלל לכבודו, בנוכחותו.

7:26: אהבנו את השיער: צפו בדה רוק צופה בקרב ה-WWE הראשון שלו, 20 שנה אחרי

7:01: אל תאמינו לכל מה שאתם שומעים בתקשורת

אם אתם גרים בלוס אנג'לס וצופים רק בערוץ החדשות המקומי ABC7, אתם מוזמנים לברך את בוב בראדלי, מאמנה החדש של סוונסי, על מינויו למאמן צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully