וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל סופת ההוריקן: מסע המשחקים של מכבי חיפה בארה"ב קוצר

5.10.2016 / 7:46

משחק הראווה של הירוקים נגד קבוצת הבת של המועדון, מיאמי מידנייטס, נדחה, והקבוצה תשחק רק נגד סקרמנטו קינגס ב-11 באוקטובר. מעמדו של רבאנל מעורער, ג'אריד פיימוס עשוי לחתום

מאמן מכבי חיפה עופר רחימי. אדריאן הרבשטיין
מזג אוויר בעייתי. עופר רחימי/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הודיעה הלילה (בין שלישי לרביעי) כי משחק הראווה של הקבוצה נגד מיאמי מידנייטס, קבוצת הבת של המועדון, שתוכנן להמשך השבוע בוטל בעקבות הוריקן מת'יו שצפוי לפקוד את החוף המזרחי באופן כללי ואת פלורידה בפרט. בחיפה עמלו על קיום המשחק במשך חודשים רבים, כשהמטרה הייתה למלא את האולם, שהכנסותיו היו אמורים ללכת לצדקה, ואנשי הקבוצה נשארו מאוכזבים מאוד כתוצאה מהביטול.

במהלך היממה האחרונה עבדו אנשי הקבוצה כדי לשנות את המסע בארצות הברית, ושחקני הקבוצה יטוסו במהלך היום לניוארק שם ישהו במשך יום אחד לפני שימשיכו לסקרמנטו למשחק הראווה נגד סקרמנטו קינגס, שיחנוך את האולם החדש של הקבוצה מקליפורניה, ב-11 לאוקטובר. במועדון לא הייתה כוונה לבטל את המסע, ושומרים על ביטחון השחקנים.

בצד המקצועי, בחיפה עשויים לבצע שינוי שני בסגל, כשמעמדו של אוון רבאנל מעורער. הסנטר שהגיע במהלך הקיץ לקבוצה לא הרשים במשחקי ההכנה, ובמועדון בוחנים מועמדים להחליפו, אך יעשו זאת רק אם יימצא שחקן מתאים. כזכור, הירוקים כבר שחררו את קארבל אנדרסון לפני כשבועיים וצירפו את אורלנדו מנדס-ואלדס המקסיקני.

מי שיצטרף לירוקים במשחק נגד סקרמנטו, ועשוי לחתום לאחר מכן בקבוצה במקומו של ראבנל, הוא הסנטר ג'אריד פיימוס, שהיה מועמד למספר קבוצות בישראל בשנים האחרונות. פיימוס (28, 2.11) מחזיק באזרחות לבנונית, ואף שיחק בנבחרת לבנון בשנת 2012. את רוב הקריירה שלו העביר במזרח הרחוק, ליגת הפיתוח והפיליפינים, כשהקבוצה האחרונה שלו הייתה בואקנרוס מהליגה של ונצואלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully