וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: פוצץ המשחק בין מכבי אשדוד לראשון לציון

4.10.2016 / 23:35

במצב של 59:66 לטובת האלופה, 28 שניות לסיום, התפתחה תקרית אלימה על הפרקט שהחלה אחרי עימות בין כדיר לסיימון. והשופטים החליטו שלא להרחיק שחקנים ולהפסיק את המשחק

שחקן מכבי ראשון לצין אלישי כדיר, שחקן בני הרצליה אדום ג'קו. עודד קרני,
התעמת עם סיימון. כדיר/עודד קרני

משחק האימון בין מכבי אשדוד/באר טוביה למכבי ראשון לציון שנערך הערב (שלישי) בעיר הנמל לא הגיע לסיומו בעקבות החלטת צוות השיפוט לא לחדש את ההתמודדות במצב של 59:66 לטובת האלופה, 28 שניות לסיום. מה שהוביל להחלטה הייתה תקרית אלימה בה היו מעורבים מספר שחקנים משני הצדדים, שהחלה בתקרית בין פורוורד ראשון לציון אלישי כדיר לצ'ייס סיימון מאשדוד. לאחר אותה תקרית החלו מספר שחקנים להחליף דחיפות ביניהם, כשסיימון נופל אל הפרקט.

צוות השיפוט בהתייעצות זריזה החליט לא לחדש את המשחק, ולא להרחיק שחקנים משתי הקבוצות, הרחקות שהיו משפיעות גם על משחקי הליגה בשבוע הבא. כעת נותר לראות האם הקבוצות יועמדו לדין בגין התקרית, אך ההערכות הן שהנושא לא יגיע לבית הדין. "אם המשחק לא היה כל כך קרוב לסיומו, אולי הייתה החלטה אחרת של השופטים", אמר אחד מאנשי אשדוד הערב, "האווירה הייתה חמה מאוד, והוחלט לשים למשחק סוף".

באשדוד, שתפתח את העונה ביום שני הבא במשחק ביתי נגד מכבי קרית גת, ממשיכים לחפש אחר שחקן פנים שישלים את הסגל. הקבוצה של מאיר טפירו נמצאת לאורך כמעט כל תקופת ההכנה עם שלושה זרים בלבד, ורחוקה מלהרשים. במועדון היו מעוניינים לצרף את דיימון סימפסון, אך לאחר שהשחקן הציב תנאי כי יוכל להשתחרר במהלך חודש מרץ לליגה הפיליפינית, הנושא ירד מן הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully