וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר בייג'ינג: רפאל נדאל ואנדי מארי עלו לסיבוב השני

הרביעי בעולם גבר 1:6, 1:6 על האיטלקי בתוך כשעה ויפגוש את המנצח במפגש בין ראמוס למנארינו. מארי ניצח 2:6, 5:7 את ספי ויפגוש את קוזנצוב. ראוניץ' בסיבוב הבא, תים בחוץ. נשים: האלפ וקביטובה עלו

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
בקושי הזיע. נדאל/רויטרס

הטורניר המשמעותי האחרון בעונה הסדירה של עונת הטניס בבייג'ינג, סין, כבר יצא לדרך, והיום (שלישי) נכנס למעגל התחרויות הרביעי בעולם, רפאל נדאל, שטייל בקלילות לסיבוב השני אחרי ניצחון 1:6, 1:6 על פאולו לורנצי האיטלקי (39 בעולם) בתוך שעה. נדאל, שהגיע עד לגמר בבייג'ין בשנה שעברה בטורניר שבו זכה ב-2005, לא התקשה כבר מהרגע הראשון, שיחק בצורה מושלמת ועלה לסיבוב השני שם יפגוש את המנצח במשחק בין אלברט ראמוס לאדריאן מנארינו.

המדורג ראשון בטורניר, אנדי מארי הבריטי, אמנם התקשה קצת יותר מחברו הספרדי, אך הצליח לגבור בסופו של דבר 2:6, 5:7 על אנדריאס ספי האיטלקי בדרך לשלב הבא, שם יפגוש את אנדריי קוזנצוב. הרוסי גבר על בן ארצו, קונסטנטין קרבצ'וק, 1:6, 4:6. מילוש ראוניץ' הקנדי התקדם גם הוא לסיבוב הבא, לאחר שגבר על פלוריאן מאייר הגרמני, 4:6, 6:7 (1).

פטרה קביטובה טניסאית. GettyImages
ניצחון קליל. קביטובה/GettyImages

שחקן נוסף שעלה לסיבוב הבא הוא ג'ק סוק, שניצח את זאן ז'האנג הסיני 3:6, 5:7. המערכה הראשונה היתה קלה יותר עבור האמריקאי, שהצליח לשבור את יריבו במשחקון השמיני. המערכה השניה היתה צמודה יותר, אך גם בסופה הסיני לא היה מרוכז מספיק ונכנע ליריבו. סוק יפגוש בסיבוב הבא את אלכסנדר זברב, שהפתיע בשלוש מערכות את האוסטרי, דומיניק תים. הגרמני בן ה-19 גבר על יריבו תוך שעה ו-53 דקות, 6:4, 1:6, 3:6.

במשחק הראשון של היום בטורניר הנשים, פטרה קביטובה לא התקשתה מול יאפן וואנג המקומית, וגברה עליה 4:6, 1:6 תוך שעה ותשע דקות בלבד. קביטובה תפגוש בסיבוב הבא את גרבין מוגורוסה. סימונה האלפ עלתה גם היא לסיבוב הבא, לאחר 2:6, 2:6 קליל על ינינה וויקמאייר. האלפ תתמודד מול שוואי ז'אנג המקומית, שניצחה את האמריקאית אליסון ריסק, 3:6, 6:4, 6:7 (4).

משחקים נוספים:

פאביו פוניני - ויקטור טרויצקי 6:2, 2:6, 5:7

קרוליין ווזניאקי - רוברטה וינצ'י 3:6, 2:6

אליז קורנה - דומיניקה ציבולקובה 2:6, 7:5, 2:6

סבטלנה קוזנצובה - מיסאקי דוי 1:6, 5:7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully