וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 11 ימי טיפולים: ליאונל מסי חזר לכר הדשא

כוכב ברצלונה שנפצע מול אתלטיקו מדריד ערך אימון קל, בספרד טוענים כי הוא עשוי לקבל דקות כבר במשחק הליגה הקרוב מול דפורטיבו לה קורוניה (15.10). אומטיטי החלים מפציעתו וצפוי לשוב לאימונים מלאים בקרוב

one

כשבועיים עברו מאז פציעתו של כוכב ברצלונה, ליאונל מסי, שנפגע במהלך משחק הליגה מול אתלטיקו מדריד בקאמפ נואו. בהיעדרו, הצליחו הקטאלנים לנצח פעמיים - בליגה ובליגת האלופות - לפני שהפסידו במחזור האחרון בלה ליגה 4:3 לסלטה ויגו.

בעקבות אותו הפסד, הגעגועים לפרעוש גברו עוד יותר, ונראה שחזרתו למגרשים קרובה מתמיד. היום (שלישי) מדווחים בקטלוניה, שאחרי 11 ימים שבהם עבר טיפולים פיזיותרפיים, מסי חזר אתמול לכר הדשא לראשונה מאז הפציעה, ואף ערך אימון קל.

על פי הדיווח, מסי ערך אימון קל מאוד, שכלל ריצה קלה ותרגילים פשוטים. האימון האישי לא התארך, בשל החשש להחמיר את פציעתו של הכוכב. "החיוך חזר לפניו של מסי, שימשיך בפעילות דומה במהלך השבוע", נכתב באל מונדו דפורטיבו בנושא".

מסי אמור לחזור להתאמן עם שאר חבריו תחת המאמן לואיס אנריקה עם חזרת השחקנים מפגרת הנבחרות, כשהכוכב עשוי לקבל דקות במשחק הליגה הקרוב, מול דפורטיבו לה קורוניה ב-15 באוקטובר, זאת במטרה להכשירו למפגש שייערך ארבעה ימים לאחר מכן - מול פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי בשלב הבתים של ליגת האלופות.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
בקרוב במגרשים. מסי/GettyImages

מי שצפוי לחזור בשלב מוקדם יותר לאימונים מלאים הוא הבלם הצרפתי הצעיר, סמואל אומטיטי, שנפצע בברכו אך התגבר על פציעתו, ונראה כי קיים סיכוי שאומטיטי יפתח כבר במשחק הקרוב מול דפורטיבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully