וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: דבו ג'וזף ינחת למבחנים

4.10.2016 / 7:40

הגארד הקנדי (27, 1.93), אחיו של שחקן ה-NBA קורי ג'וזף, יצטרף לקבוצה של נתי כהן, ואם ירשים אחרי חודש יחליף את טרבור רלפורד. בעונה שעברה שבר את ידו בבודוצ'נוסט ושוחרר לפני סיום העונה

דבו ג'וזף כדורסלן אמריקאי. GettyImages
ירשים? ג'וזף/GettyImages

מכבי קרית גת סיכמה על הגעתו למבחנים של הגארד הקנדי דבו ג'וזף, אחיו של שחקן ה-NBA קורי ג'וזף, ובתום חודש מבחנים יוחלט האם ישחק במועדון עד לסיום העונה ויחליף את הגארד טרבור רלפורד שלא מרשים עד כה. בתקשורת העולמית פורסם במהלך הלילה כי ג'וזף חתם בעירוני נס ציונה מהליגה הלאומית, אך מדובר בטעות, והוא סיכם את תנאיו במדי הקבוצה של נתי כהן.

ג'וזף (27, 1.93) שיחק במשך שלוש שנים באוניברסיטת מינסוטה ועונה נוספת באורגון בשנת 2012. לאחר שלא התקבל ל-NBA חתם במדי חימיק יוז'ני האוקראינית, רשם עונה טובה מאוד, וממנה המשיך לחובנטוד בדאלונה, בה קלע 12.5 נקודות למשחק והפך לשחקן מבוקש. את עונת 2014/15 פתח בטורק טלקום הטורקית, אכזב, ועזב לשולה הצרפתית. את העונה שעברה פתח בבודוצ'נוסט ממונטנגרו, רשם 6.8 נקודות למשחק, אך לקראת סיום העונה רשם פציעה לא קלה כששבר את ידו בשתי מקומות ושוחרר מהמועדון. ג'וזף רשם מספר רב של הופעות במדי הנבחרת הקנדית לצד אחיו קורי, ואף היה אמור להיות בסגל לטורניר הקדם אולימפי בקיץ, אך הפציעה מנעה זאת ממנו.

בקרית גת רשמו במהלך הפגרה האחרונה מספר תוצאות מעורבות. לצד ניצחונות נאים על מכבי חיפה והפועל אילת, הפסידה הקבוצה להפועל עפולה מהליגה הלאומית והתקשתה לנצח אף את כפר סבא מהליגה השנייה. הקבוצה תשחק מחר נגד מכבי רעננה בחוץ במסגרת סיבוב א' של גביע המדינה, ותפתח את העונה במשחק חוץ נגד מכבי אשדוד/באר טוביה ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully