וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע נותר במקום ה-69, לשם וצוקרמן התקדמו בדירוג העולמי

הטניסאי הבכיר של ישראל שמר על מקומו, ויינטרוב ירד למקום ה-234, לשם התקדם למקום ה-350, אין שינוי בטופ 10. נשים: חזניוק (267) מתקדמת לעבר גלושקו (178), רדוואנסקה שלישית

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
ממשיך להשקיף על כולם מלמעלה. נובאק דג'וקוביץ'/AP

דירוג הטניס העולמי התפרסם היום (שני) ובו דודי סלע שמר על המקום ה-69 בעולם ועל מעמדו כטניסאי הישראלי הבכיר. אחרי סלע נותר אמיר ויינטרוב, שירד שלושה מקומות ומדורג כעת 234. עידן לשם התקדם למקום ה-350 (עלייה של 13 שלבים) ודניאל צוקרמן זינק 102 שלבים אל המקום ה-696.

בטופ 10 העולמי לא נרשם כל שינוי. נובאק דג'וקוביץ' (14,040 נקודות) ממשיך להקדים בפער עצום את אנדי מארי ואחריהם סטן ואוורינקה, רפאל נדאל, קיי נישיקורי, מילוש ראוניץ', רוג'ר פדרר, גאל מונפיס, תומאש ברדיך ודומיניק תים שסוגר את העשירייה.

אצל הנשים, יוליה גלושקו נותרה במקום ה-178 בעוד דניז חזניוק מתקרבת אליה והיא במקום ה-267. שחר פאר כעת כבר הטניסאית הרביעית בין הישראליות, עם המקום ה-619 בלבד.

את הדירוג העולמי ממשיכה להוליך אנג'ליק קרבר הגרמנייה, שמקדימה את סרינה וויליאמס, אגניישקה רדוואנסקה שהחליפה מקומות עם גרבינייה מוגורוסה, וסימונה האלפ. סבטלנה קוזנצובה קפצה מהמקום העשירי לשביעי ודומיניקה ציבולקובה מה-12 לשמיני.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully