וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייסון פיורי פרש ואז חזר בו: "חשבתם שתיפטרו בקלות ממלך הצוענים"

אלוף העולם (28) שהדהים את הענף כשניצח את ולדימיר קליצ'קו אשתקד ולאחרונה כשל בבדיקות סמים צייץ: "אני הגדול מכולם ואני פורש, אז לכו תמצצו", אך בהמשך הפך את החלטתו בטוויטר

המתאגרף הבריטי טייסון פיורי. GettyImages
חולל סערה. פיורי/GettyImages

בסוף השבוע שעבר נטען כי טייסון פיורי עלול לאבד את תאריו לאחר שכשל בבדיקות סמים. היום (שני), בציוץ חריג למדי בטוויטר, הודיע אלוף העולם כי החליט לפרוש מהענף, אך בהמשך חזר בו וחולל סערה גדולה.

"אגרוף זה הדבר הכי עצוב בו לקחתי חלק, ערימת חרא", כתב פיורי בן ה-28. "אני הגדול מכולם ואני גם פורש, אז לכו תמצצו. ימים טובים". כמה שעות לאחר מכן, פרסם ציוץ נוסף: "חה חה חה. חשבתם שתיפטרו ממלך הצוענים כל כך בקלות!!! אני כאן כדי להישאר. הגדול מכולם הראה לכם את פרצופה של התקשורת". בהמשך הוסיף: "כשארגיש טוב יותר, אחזור להגן על מה ששייך לי - התואר העולמי במשקל כבד".

המתאגרף הבריטי הדהים את עולם האגרוף בנובמבר אשתקד, לאחר שניצח את ולדימיר קליצ'קו האוקראיני, והעלה את מאזנו ל-0:25. באפריל אמור היה לנסות להגן על תואר אלוף העולם במשקל כבד בקרב חוזר מול קליצ'קו, שנדחה למועד מאחור יותר בשל פציעה פיורי בקרסול. אלא שפיורי דחה גם אותו בשל "בעיות נפשיות", כך על פי דודו ומאמנו, פיטר פיורי. הקרב המיועד אמור היה להיערך ב-29 באוקטובר, אך כרגע נראה כי יידחה.

בפברואר האחרון אמר פיורי לתקשורת הבריטית: "קשה לי לייצר מוטיבציה. יכול להיות שאפרוש. אולי פשוט אשוט לאופק עם החגורה שלי והמאזן המושלם ואחיה חיים נורמליים".

עוד בנושא:

דיווח: "אלוף העולם טייסון פיורי עשוי לאבד את תאריו לאחר שכשל בבדיקת סמים"

(עדכון ראשון: 15:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully