וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשלישי: עירוני נהריה תתארח במינסק במוקדמות ליגת האלופות

3.10.2016 / 14:06

הצפוניים מקווים לחזור עם תוצאה טובה מהמשחק הראשון בשלב המוקדמות השני (19:00), לקראת הגומלין בעין שרה. אלפסי: "צעד גדול להתפתחות המועדון". הפרס למנצחת: כרטיס לשלב הבתים

ניב ברקוביץ' שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
יחפשו תוצאה טובה במינסק. ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה יצאה היום (שני) למינסק, בירת בלארוס, לקראת המשחק הראשון בשלב השני של מוקדמות ליגת האלופות של פיב"א נגד טמוסקי-מינסק מחר בערב (19:00, שידור ישיר ביוטיוב של פיב"א). המנצחת של צמד המפגשים בין הקבוצות תצטרף לבית א' של ליגת האלופות בצוותא עם בנביט, פרנקפורט, אריס סלוניקי, נימבורק, דומז'לה, מונאקו והמנצחת של המפגש הכפול בין באקן ברס הדנית לטארטו רוק האסטונית.

בנהריה יצאו למשחק בתקווה לחזור עם תוצאה טובה שתאפשר להם להכריע את ההתמודדות לטובתם בחמישי. במועדון עקבו מקרוב אחרי השלב המוקדם, שממנו הגיע היריבה הבלארוסית, כשעוזר המאמן שי סגלוביץ' צפה במשחק השני שלה נגד רילסקי מבולגריה. במועדון היו מאוכזבים מנקודת השבירה המוקדמת של השחקנים במשחק נגד מכבי תל אביב בחצי גמר גביע ווינר ביום חמישי, ויודעים שאסור כי סיטואציה דומה תחזור על עצמה מחר. בנהריה מקווים כי חוסר הניסיון היחסי שיש לשחקנים שלה במעמדים האירופאיים לא יורגש, כשהמאמן אריק אלפסי כבר תרגל דקות של צמד הגבוהים האמריקאים - יינסי גייטס וטיירון נאש. מי שבינתיים לא מוכיח את עצמו הוא הגארד מרקוס טיג. ניק פאוסט, שנפצע בפניו נגד מכבי תל אביב, צפוי לשחק.

אריק אלפסי אמר לקראת המשחק: "הקבוצה נמצאת בהכנות לקראת שני המשחקים השבוע שיקבעו את המשך דרכנו באירופה. אני בטוח שהשחקנים שלנו יגיעו דרוכים ומחויבים להביא את המועדון לצ'מפיונס ליג. זהו עוד צעד גדול להתפתחות וההתקדמות של עירוני נהריה כמועדון שמעוניין להביא לקהל האוהדים המסור שלנו, חוויה אירופית".

טמוסקי-מינסק, אלופת בלארוס בשמונה השנית האחרונות, והדאבליסטית בשש השנים האחרונות, היא קבוצה מנוסה מאוד במעמדים הללו, אך לא תמיד רשמה הישגים. בליגת ה-VTB הייתה מהקבוצות החלשות בשנתיים האחרונות, כשגם לא הצליחה להעפיל שלב במפעל הנמוך ביותר של פיב"א. המאמן איגור גרישצ'וק מוביל סגל לא מרשים במיוחד כשהשמות הבולטים הם הגארד דרו ג'ויס, ששיחק עם לברון ג'יימס ורומיאו טראוויס בתיכון באקרון, הגארד ג'סטין גריי שממשיך עונה נוספת בגבוה, הקלע המקומי אלכסנדר קודראטסאו ושחקן הפנים המונטנגרי נמנייה מילוסביץ', שהרשים מאוד בצמד המשחקים בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully