וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה עלי: "הצהרת כוונות". פפ: "לא חשבתי שלא נפסיד אף משחק"

טוטנהאם קבעה את פתיחת העונה הטובה בתולדות המועדון בזכות ה-0:2 על סיטי. וואניימה: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה". גווארדיולה איבד נקודות ראשונות והודה: "הם היו עדיפים"

שחקן טוטנהאם יונג מין סון. רויטרס
אושר עילאי. יונג מין סון/רויטרס

טוטנהאם סיפקה אמש (ראשון) הצהרת כוונות של ממש, כשניצחה את מנצ'סטר סיטי 0:2 משערים של אלכסנדר קולארוב (9, עצמי) ודלה עלי (37). בכך הגיע המאזן המושלם של פפ גווארדיולה בפרמיירליג לסיומו, ומאמן התכולים חווה את הפסדו הראשון בתפקיד אחרי 12 משחקים בכל המסגרות. טוטנהאם, מצידה, קבעה את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה עם 17 נקודות משבעה משחקים, וניצחה את הסיטיזנס בפעם השלישית ברציפות.

"זה ניצחון ענק, הצהרת כוונות עבורנו אבל ידענו שאנחנו מסוגלים לזה", אמר דלה עלי בסיום. "סיטי קבוצה מצוינת שתהיה בצמרת עד סוף העונה. היינו צריכים להסתער עליהם, וכשהיו לנו הזדמנויות הצלחנו לנצל אותן".

מאוריסיו פוצ'טינו סיכם: "אם נשחק כמו היום, עם התשוקה והאגרסיביות, תמיד יהיה לנו סיכוי".

ויקטור וואניימה הוסיף: "הראינו כמה טובים אנחנו. אנחנו אוהבים לעבוד קשה. היינו צריכים לוודא שנשמור על רשת נקיה, שנשמור על ריכוז. אנחנו יודעים שביכולתנו לנצח כל קבוצה. אם נמשיך לשחק ככה נגיע למקום טוב, מקום טוב יותר מבעונה שעברה".

עוד בנושא:

אנגליה: טוטנהאם גברה 0:2 על מנצ'סטר סיטי

שחקני טוטנהאם חוגגים. רויטרס
פתיחת העונה הטובה בתולדות המועדון. שחקני טוטנהאם חוגגים/רויטרס

מנגד, פפ גווארדיולה סיכם: "הם היו טובים יותר, לא היינו במקומות הנכונים וכל הכבוד לטוטנהאם. השער הראשון די דומה לזה שספגנו בגלאזגו. שיחקנו הרבה יותר טוב ב-15-20 הדקות האחרונות. להפסיד זה חלק מהמשחק, חלק מהתפקיד. לא חשבתי שלא נפסיד אף משחק, זה נורמלי לתהליך ואולי יעזור לנו להשתפר".

פאבלו סבאלטה הוסיף: "ניצחנו שישה משחקים ברציפות וידענו שנפסיד יום אחד, והיום הזה הגיע. עכשיו העניין הוא איך נלמד מזה. אנחנו לא יכולים להיות מרוצים מהיכולת שלנו, אבל אנחנו עדיין במקום הראשון בטבלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה עם סרחיו אגוארו. רויטרס
כמו בגלאזגו. פפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully