וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה השיגה ניצחון ראשון העונה, 0:4 על מנשנגלדבאך

הרויאל בלוז סופסוף ניצחו, אחרי חמישה הפסדים רצופים, בזכות בליץ של שש דקות: צ'ופו מוטינג כבש בפנדל (52), אמבולו (56) וגורצקה (58) הוסיפו ואמבולו גם השלים (83). וולפסבורג-מיינץ 0:0

שחקני שאלקה חוגגים. רויטרס
בשעה טובה, מחייכים בשאלקה/רויטרס

המחזור השישי בבונדסליגה הגיע הערב (ראשון) לסיומו, כאשר שאלקה הביסה 0:4 את מנשנגלדבאך וחגגה נקודות ראשונות העונה. וולפסבורג ומיינץ נפרדו בתיקו 0:0.

seperator

וולפסבורג - מיינץ 0:0

השועלים ממשיכים בפתיחת העונה הצולעת שלהם ונותרו בתחתית, עם שש נקודות בלבד מתוך 18 אפשריות. גם מיינץ לא ממש מבריקה ויש לה כעת שמונה נקודות. וולפסבורג רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, אבל לפחות קטעה רצף של שני הפסדים. זה 0:0 שלישי שלה בשישה מחזורי ליגה העונה. האורחים, אחרי הניצחון באזרבייג'אן השבוע בליגה האירופית, סיימו משחק ליגה שני ברציפות בלי ניצחון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן וולפסבורג מריו גומז. Stuart Franklin, GettyImages
לא הולך לוולפסבורג. מריו גומז/GettyImages, Stuart Franklin

שאלקה - מנשנגלדבאך 0:4

זה לא היה קל, אבל אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים, בשעה טובה יש לרויאל בלוז שלוש נקודות, אחרי שהביסו את גלדבאך, שכנראה עוד הייתה עייפה מהפייט שלה בהפסד לברצלונה ביום רביעי. בליץ בתחילת המחצית השנייה הספיק למארחים, כאשר תחילה אריק צ'ופו מוטינג כובש בפנדל (52), לאחר מכן סיאד קולאסינץ' מבשל נהדר לבריל אמבולו (56) ולקינוח, לאון גורצקה מגיע ראשון לריבאונד וחותם מתפרצת קטלנית עם שער קל (58). שבע דקות לסיום, אמבולו חתם את החגיגה עם השני שלו במשחק והרביעי של שאלקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully