וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שער גדול של באלוטלי סידר לניס 1:2 דרמטי על לוריין

הקבוצה מהריביירה שבה למקום הראשון בטבלה בסטייל, כאשר סופר מריו סובב כדור מבריק לחיבורים בדקה ה-86 וסידר שלוש נקודות. 1:1 בתוספת הזמן לאנז'ה מול מארסיי. ליון - סנט אטיין 0:2

שחקן ניס מריו באלוטלי. רויטרס
סופר מריו שוב בפעולה. באלוטלי/רויטרס

המחזור השמיני בליגה הצרפתית מגיע הערב (ראשון) לסיומו ואת היום פתחו אנז'ה ומארסיי עם 1:1 דרמטי. מריו באלוטלי החזיר את ניס למקום הראשון בסטייל, עם שער ניצחון יפהפה בדקה ה-86, שסידר 1:2 על לוריין. ליון ניצחה 0:2 בדרבי את סנט אטיין.

seperator

אנז'ה - מארסיי 1:1

מארסיי פתחה לא טוב את העונה וכבר ראתה את שלוש הנקודות בכיס שלה, בדרך להתרחק מהתחתית, אבל פייריק קפלה המארח שבר את ליבה עם שער שוויון דרמטי בדקה ה-93, לאחר שקיבל את הכדור בתום ערבוביה ברחבה, כשהוא בעמדת נבדל ברורה. פלוריאן תובאן כבש עבור האורחים בדקה ה-64, כאשר בעיטה שלו פגעה בעקב של שחקן הגנה וקיפצה מעל השוער הסלובני חסר האונים דניס פטריק, אלא שכאמור, זה לא הספיק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פלוריאן תובאן שחקן מארסיי. רויטרס
אכזבה גדולה למארסיי. תובאן/רויטרס

ניס - לוריין 1:2

פתיחת העונה המופלאה של הקבוצה מהריביירה נמשכה והיא שכחה מהחמישייה שחטפה בליגה האירופית וחזרה למקום הראשון בטבלה בזכות הכוכב הגדול והחדש שלה, מריו באלוטלי, שבדקה ה-86 קיבל כדור ברחבה וסובב באמנות לחיבורים הרחוקים כדי להכריע את המשחק ולרשום שער שישי במדי ניס, חמישי בליגה. ריקרדו פריירה כבש עבור המארחת את הראשון במבצע סולו יפהפה כבר בדקה ה-11, אבל הקמרוני בנג'מין מוקנדג'ו איזן בדקה ה-61, שוויון שהחזיק כאמור עד לדקות האחרונות, עד שהגיע סופר מריו. אגב, אחרי השער שלו באלוטלי הוריד חולצה וראה כרטיס צהוב ובדקה ה-90, הוא ראה צהוב שני והורחק, כך שהוא יחסר לניס במשחק הבא.

ליון - סנט אטיין 0:2

ניצחון נאה לליון בדרבי, כאשר שלוש הנקודות מקרבות אותה מעט לחלק העליון של הטבלה ואולי יעזרו לה לשכוח את שני ההפסדים הדחוקים שספגה השבוע. האורחים הפסידו לראשונה מזה כמעט חודשיים, כאשר נגיחה מקרוב של סרג'י דרדר (41) ועוד בעיטה יפה מרחוק של ראשיד גזאל (88) עשו את העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully