וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוקה לקבוצות: כך אלישע לוי מדרבן את שחקני נבחרת ישראל

2.10.2016 / 17:46

המאמן ערך אימון טקטי ראשון: שחקני מכבי תל אביב וזהבי שיחקו מול כוכבי באר שבע, מה שהגביר את התחרות. וגם: הפקס שהוביל את פרנקפורט להודיע לעיתונות שטואטחה הוא חלק מסגל הנבחרת

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שחקני נבחרת ישראל החלו להתאמן היום, מספר שעות לפני כניסת החג, אך מחר (שני) לא יתקיים אימון והיא תשוב לכר הדשא סמוך להמראה למקדוניה ביום שלישי אחר הצהריים.

במהלך האימון היום מצא אלישע לוי דרך מקורית כדי ליצור אווירה תחרותית. המאמן החליט לחלק את הנבחרת לשתי קבוצות, כשהפריד את שחקני הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. לוי ערך משחקון מעניין שהפגיש את איתן טיבי, אייל גולסה, אלי דסה וטל בן חיים, ואיתם האקס ערן זהבי, מול שחקני הפועל באר שבע דודו דודו, מאור בוזגלו, שיר צדק ובן ביטון. איתם שיחקו גם עומר אצילי, בוריס קליימן על תקן שחקן שדה ורועי קהת. שחקני באר שבע כבשו שער ניצחון (מאור בוזגלו) שוהביא לסיום האימון. אגב, במהלך המשחקון כבש בן חיים שער אך שחקני באר שבע טענו שלא עבר את הקו. "די כבר, לקחתם אליפות. אתם לא אנדרדוג יותר", קרא לעברם בן חיים.

בנושא אחר: מגן איינטרכט פרנקפורט, טאלב טואטחה, קיבל הודעה כי הוא זומן לצמד המשחקים מול מקדוניה וליכטנשטיין, זאת לאחר שבנבחרת שיגרו פקס למועדון הגרמני וביקשו לשחרר אותו. לאחר פרסום הסגל של לוי התברר כי טואטחה לא נכלל ברשימה. בנבחרת טוענים כי מדובר בהודעה שנשלחת למועדונים של כל 14 הלגיונרים הבכירים, אולם אי שליחת ההודעה על ביטול הזימון גרם לפרנקפורט לחשוב אחרת. בסוף השבוע שיגרה פרנקפורט הודעה לעיתונות ובה פרסמה כי טואטחה הוא חלק מסגל הנבחרת לקראת צמד המשחקים. בנבחרת הסבירו כי מדובר בטעות. "טאלב משחק באחד המועדונים הבכירים ששיחק בו שגריר שלנו. מבחינתנו הוא תמיד בסגל הרחב. לאחרונה הוא עבר פציעה והתאושש. הוא עוד יהיה איתנו", אמרו בנבחרת.

עוד בנושא:

ערן זהבי: "היה מהנה לראות את הדרבי מהצד"

מאמן נבחרת ישראל, אלישע לוי. יוסי ציפקיס
דרך יצירתית לדרבן את שחקניו. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully