וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "היה מהנה לראות את הדרבי מהצד"

2.10.2016 / 11:30

הקשר דיבר לקראת המפגשים מול מקדוניה וליכטנשטיין ("צריכים לחזור עם נקודות"), החמיא לבן חיים ("האחריות עושה לו טוב") והתייחס לעתידו: "ברור שאני שואף להתקדם, הכול יכול להיות". קהת: שואף לשחק כמה שיותר". אימון קל לאיינבינדר ולוורד

שחקני נבחרת ישראל, טל בן חיים, אלי דסה. יוסי ציפקיס
יאספו נקודות ראשונות בקמפיין? בן חיים ודסה/יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל התכנסה היום (ראשון) לקראת שני המשחקים שלה במוקדמות מונדיאל 2018, נגד מקדוניה בחוץ ביום חמישי (6.10) ומול ליכטשנטיין ביום ראשון הבא (9.10) באצטדיון טדי. הנבחרת מתאמנת בסגל של 17 שחקנים ועם שני ליגיונרים בלבד, ערן זהבי ועומר אצילי. רועי קהת, עידן ורד, אחמד עאבד ודן איינבינדר ששיחקו אתמול עורכים אימון קל ורצים מסביב למגרש. תומר חמד, אלמוג כהן, ניר ביטון, מונס דאבור, רמי גרשון ואופיר דוידזאדה יגיעו ארצה ביממה הקרובה. ישראל, כזכור, פתחה את הופעותיה בבית ז' עם הפסד ביתי 3:1 לאיטליה וכעת אלישע לוי ושחקניו רוצים לצבור שש נקודות.

"אנחנו רגילים להתאמן בחום הזה", אמר ערן זהבי. "בסין זה יותר גרוע, אז אין בעיה. תמיד כיף לבוא לנבחרת, גם בחום הזה. מצב הרוח בנבחרת טוב, אנו מגיעים עם הרגשה חיובית מהמשחק הקודם אפילו שהתוצאה הייתה לרעתנו. יש הרגשה שאנו עושים דברים טובים. ברור שאנחנו צריכים לחזור עם הנקודות משני המשחקים, במיוחד שמדובר בנבחרות שנמצאות קצת מתחתינו מבחינת הרמה".

הקשר הוסיף: "ברור שכמות השערים והבישולים היא פחות ממה שמצפים ממני אבל זה יגיע. אני לא משחק לבד.
התקשורת תמיד שמה את הפוקוס על שחקן אחד, וזה לא עושה טוב. צריך להתמקד בנבחרת כנבחרת, אז אנו השחקנים נוכל להביא את היכולת שלנו לידי ביטוי בצורה טובה יותר".

לסיום התייחס זהבי לאקסית, לטל בן חיים ולקבוצתו הסינית גוואנגז'ו R&F: " טל פתח את העונה מצוין ואני שמח בשבילו. אני מקווה שהוא ימשיך כך, כי המשכיות היא הדבר החשוב ביותר. נראה שהוא בכושר טוב, יש לו אחריות על הגב וזה עושה לו טוב. לא צריך להשוות אותו אליי. מכבי תל אביב נתנה הצגה בדרבי והיה מהנה לראותו מהצד, אבל שוב, צריך המשכיות. אני שמח בשבילה מאוד. כרגע טוב לי בגוואנגז'ו, אך ברור שאני שואף להתקדם ולהגיע לדברים יותר גדולים. הכול יכול להיות".

שחקן נבחרת ישראל, מאור בוזגלו. יוסי ציפקיס
חזר לנבחרת. בוזגלו/יוסי ציפקיס

"כל הזמן מדברים על איטליה, אבל זה כבר שייך לעבר", אמר רועי קהת. "יש לנו שני משחקים חשובים מאוד ויהיה לנו קשה. הציפיות מאיתנו גבוהות, אבל נעשה את המקסימום כדי להוציא נקודות מהמשחקים האלו. אנחנו מכירים את מקדוניה משנים עברו, ואני בטוח שהצוות המקצועי עשה שיעורי בית. הרכב? אני עושה מה שאומרים לי. כמובן שאני רוצה לשחק כמה שיותר, אבל אעשה את הכול גם אם אעלה מהספסל".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת ישראל, ערן זהבי. יוסי ציפקיס
"רגילים לחום". זהבי/יוסי ציפקיס
שחקן נבחרת ישראל, רועי קהת, עידן ורד, אחמד עאבד. יוסי ציפקיס
יאספו שש נקודות בשני המשחקים? שחקני הנבחרת/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully