וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי חדד: "בגלל שהורדתי את הקוקו מתקשים לזהות אותי ברחוב"

קשר הפועל אשקלון דיבר על החיים בארץ ("קשה לשחק פה בגלל החום"), על מאמנו ("ספסל אותי ולא סיפק לי הסברים"), על הפועל באר שבע ("ברמה אירופית") ושלח עקיצה לאקסית מכבי תל אביב: "כבר לא כל כך מפחידה"

רודי חדד שחקן הפועל אשקלון. ברני ארדוב
החום מקשה. חדד/ברני ארדוב

רודי חדד סגר העונה מעגל. שבע שנים אחרי ששיחק עם מכבי תל אביב בליגת העל, חזר הקשר הצרפתי לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי, כשעלה ליגה עם קבוצתו הפועל אשקלון, בשורותיה חתם באוגוסט 2015. חדד שיחק במשך שנתיים במכבי תל אביב (2007-2009) ולאחר מכן שב לארץ מולדתו צרפת, שם שיחק עד 2015, אז חתם בעולה החדשה לליגה הלאומית, עימה זכה בסיום העונה החולפת בכרטיס לליגת העל.

בראיון שהעניק לתקשורת הצרפתית דיבר חדד על קבוצתו הנוכחית, על האקסית מתל אביב, הפועל באר שבע וכמובן על החיים בישראל.

רודי חדד, הפועל אשקלון. ברני ארדוב
קשה בלי הקוקו. חדד/ברני ארדוב

"האמת שהגעתי להפועל אשקלון במקרה", אמר חדד. "אבל כבר מההתחלה הרגשתי מצוין. האווירה הייתה נפלאה והשחקנים והצוות המקצועי קיבלו אותי בצורה נהדרת. העונה, בארבעת המשחקים הראשונים, המאמן יובל נעים השאיר אותי על הספסל מבלי לספק לי יותר מדי הסברים, אבל שתקתי ולא אמרתי כלום. אני חכם - ממשיך לעבוד קשה ומשוכנע שזה ישתלם לי בסופו של דבר. הפועל אשקלון קבוצה קטנה ולכן המטרה שלנו היא להישאר בליגה. אנחנו צריכים לאסוף כמה שיותר נקודות מקבוצות שנמצאות ברמה שלנו כדי לצלוח את המשימה הזו".

הקשר נשאל על הפועל באר שבע והצלחתה המפתיעה באירופה: "אני מאוד אוהב את הקבוצה הזו. היא מאוד מעניינת, יש בה שילוב נהדר של שחקנים ישראלים וזרים. אני אוהב את הנעת הכדור שלה ולטעמי היא הקבוצה הכי אירופית בישראל. מכבי תל אביב פחות טובה ממנה, למעשה היא הרבה פחות מפחידה מאז שהכוכב שלה ערן זהבי עזב לסין".

לסיום התייחס חדד לחיים בישראל: "אני מתגורר בתל אביב. לפעמים מזהים אותי ברחוב, אך בגלל שהורדתי את הקוקו זה לא קורה הרבה. לא קל לשחק בישראל בגלל החום, בצרפת מזג האוויר נוח בהרבה. אם הייתה לי הצעה מהליגה השנייה בצרפת הייתי קופץ עליה ברגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully