וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: פתיחה מאכזבת לשון דאוסון, דוראנט וגולדן סטייט הפסידו

הישראלי קיבל שלוש דקות בלבד בניצחון 102:116 של ניו אורלינס על דאלאס וסיים ללא נקודות, ריבאונדים או אסיסטים. KD קיבל קריאות בוז בהפסד 97:93 לטורונטו, תצוגות פושרות לו ולסטף קרי

שון דאוסון. AP
נקווה שירשים יותר בפעם הבאה. דאוסון/AP

פתיחה מאכזבת לשון דאוסון במשחקי קדם העונה עם ניו אורלינס. הישראלי קיבל הלילה (בין שבת לראשון) שלוש דקות בלבד בניצחון 102:116 של הפליקנס על דאלאס, במהלכן לא הספיק לבצע ולו פעולה אחת וסיים את המשחק ללא תרומה סטטיסטית משמעותית וללא נקודות, ריבאונדים, אסיסטים או איבודים. דאוסון נכנס למשחק שתיים וחצי דקות לסיום לאחר שהניצחון כבר היה בכיס של הפליקנס והיה על הפרקט עד תום המשחק, אך לא הצליח להותיר חותם משמעותי.

הישראלי, שקיבל צ'אנס להתמודד על מקום בסגל הסופי של הפליקנס למרות שלא בלט גם בליגת הקיץ, יקווה להותיר רושם חיובי יותר כבר במשחק הבא מול אינדיאנה, שייערך בלילה שבין שלישי לרביעי. לעומתו, הרוקי המסקרן באדי הילד דווקא נראה לא רע בכלל וקלע 19 נקודות עבור הפליקנס מהספסל. איטוואן מור סיים עם 19 גם כן, בעוד שאנתוני דייויס הסתפק ב-13 נקודות משלו.

במשחק היותר מעניין של הלילה גולדן סטייט פתחה את משחקי קדם העונה עם הפסד 97:93 לטורונטו בקנדה. קווין דוראנט קיבל רמז לבאות כשהתקבל בקריאות בוז ממושכות באייר קנדה ורשם תצוגה פושרת עם 9 נקודות ו-3 אסיסטים, בעוד שגם סטף קרי נראה חלוד למדי ותרם 8 נקודות ב-17 דקות. דמארה קארול הוליך את הראפטורס עם 14 נקודות, דמאר דרוזן וטרנס רוס תרמו 11 כל אחד.

- שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. AP
תתחיל להתרגל. דוראנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully