וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז'. ניצחה 0:2 את בורדו, 0:7 ענק למונאקו במץ

קבאני כבש צמד והעלה את מאזנו בליגה הצרפתית לשמונה שערים, כשהרשית אחרי בישול של אנחל די מריה (3) ועוד אחד בעקב (30). מונאקו רשמה את ניצחון החוץ הגדול ביותר שלה בליגה אי פעם

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
יורה בכל משחק. אדינסון קבאני/רויטרס

פריס סן ז'רמן ניצלה את משחק השבת המוקדם כדי לחזור למסלול הניצחונות גם בליגה הצרפתית, עם 0:2 ביתי בפארק דה פראנס על בורדו. לאחר מכן נערכו חמישה משחקים נוספים, כשבמעניין שבהם הצליחה מונאקו לרשום את ניצחון החוץ הגדול ביותר שלה אי פעם בליגה עם 0:7 מהדהד במץ.

פריס סן ז'רמן - בורדו 0:2

אדינסון קבאני המשיך בכושר ההבקעה הנהדר שלו, ואחרי הצמד לרשת לודוגורץ בליגת האלופות הוסיף שני שערים מול בורדו כדי להעלות את מאזנו בליגה לשמונה כיבושים. כבר אחרי שלוש דקות אנחל די מריה בישל לאורוגוואי, שהשלים צמד עם עקב אל הרשת בדקה ה-30, אולי מעמדת נבדל. בורדו, שהייתה כמו פריס סן ז'רמן עם 13 נקודות ערב המחזור, לא הצליחה להטריד את האלופה, למרות נוכחותו של האקס ז'רמי מנז. חברו לדור 87', חאתם בן ארפה, שותף כמחליף ל-11 דקות במדי המארחת אחרי שלא שיחק מאז תחילת ספטמבר.

שחקני מונאקו חוגגים. רויטרס
ניצחון החוץ הגדול בתולדות מונאקו/רויטרס

מץ - מונאקו 7:0

ביום שלישי האחרון נזקקה הקבוצה מהנסיכות הקסומה לשער ענק של קמיל גליק בדקה ה-94 כדי לחלץ 1:1 דרמטי מול לברקוזן, הערב זה הלך לה הרבה יותר פשוט. מונאקו השיגה את ניצחון החוץ הגדול ביותר שלה אי פעם בליגה הצרפתית, כשניצחון החוץ הגדול ביותר שלה עד כה היה 1:7 שהשיגה אי שם ב-1979 מול פריס פ.צ.

מונאקו שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-19 בדרך למקום הראשון, לפחות באופן זמני עד המשחק של ניס, בזכות שערים של תומא למאר (7), ואלר ז'רמן (23), ברנרדו סילבה (39), פאביניו בפנדל (68), גידו קאריז'ו (72 ו-83) וגבריאל בוסקילה (89).

משחקים נוספים:

קון - טולוז 0:1
לקון: איבן סאנטיני (64)

דיז'ון - מונפלייה 3:3
לדיז'ון: ז'ופרה ז'ורדן (39, עצמי), אנתוני ואנדן בורה (81, עצמי), יוהאן ריבייר (90). למונפלייה: קאזימיר נינגה (18, 25 ו-58)

ליל - נאנסי 0:1
לליל: אדר (75 בפנדל)

נאנט - באסטיה 0:1
לנאנט: מריוש סטפניסקי (18)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully