וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 0:1 לארסנל בחוץ מול ברנלי בדקה ה-93, רק תיקו ליונייטד

דחיקה של לורן קוסיילני, כנראה עם היד, סידרה לתותחנים ניצחון בשנייה האחרונה והם התקרבו לפסגה. השדים האדומים שוב הובכו, הפעם עם 1:1 ביתי מול סטוק החלשה. לסטר סיימה בתיקו 0:0 נגד סאות'המפטון

שחקני מנצ'סטר יונייטד, דוד דה חאה, אריק באי. רויטרס
עוד אכזבה מני רבות. דה חאה/רויטרס

המחזור השביעי בפרמיירליג מגיע הערב (ראשון) לסיומו עם ארבעה משחקים. מנצ'סטר יונייטד פישלה בגדול עם 1:1 ביתי מול סטוק סיטי, בעוד האלופה לסטר נפרדה ב-0:0 מסאות'המפטון. טוטנהאם עצרה את מנצ'סטר סיטי עם 0:2. לקינוח, השיגה ארסנל 0:1 בדקה ה-93 בחוץ מול ברנלי והתקרבה לפסגה.

שחקן ארסנל אלכס אוקסלייד צ'מברליין. רויטרס
איזו דרמה. אוקסלייד צ'מברליין/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - סטוק סיטי 1:1

מנצ'סטר יונייטד הייתה בדרך הבטוחה לניצחון רביעי בכל המסגרות במפגש מול סטוק סיטי באולד טראפורד. היא הייתה טובה בהרבה, שלטה במרכז המגרש והגיעה להזדמנויות רבות. בנוסף, בדקה ה-69 היא גם באה על שכרה, כשאנתוני מרסיאל, שנכנס כמחליף שתי דקות לפני כן, מצא את הרשת עם בעיטה נאה מתוך הרחבה. אך למרות זאת, הצליחה סטוק סיטי לקבוע שוויון אחרי טעות בהגנת המארחת, אותה ניצל היטב ג'ו אלן שקבע 1:1 מקרוב. אחרי 12 ניצחונות רצופים על סטוק באולד טראפורד, השדים האדומים איבדו נקודות מול היריבה מצפון מזרח אנגליה (לראשונה מאז דצמבר 1980).

דקה 2: פוגבה השאיר את איברהימוביץ' לבד ברחבה, השבדי נותר באחד על אחד אך בעט לפינה הלא נכונה ונעצר.

דקה 20: מאטה כמעט וסידר לפוגבה את היתרון, אך הקשר הצרפתי החמיץ ממצב קורץ.

דקה 55: אלן הגיע להזדמנות נפלאה אחרי צירוף מסירות נאה, אך בעט חלש ממצב נוח ודה חאה קלט.

דקה 69, גול! מרסיאל הצליח למצוא את הרשת שתי דקות בלבד לאחר שנכנס. הצרפתי ניצל כדור תועה ברחבה, סובב לחיבורים וקבע 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 82, גול! אלן ניצל שאננות בהגנת היריבה והמשיך לרשת כדור שפגע במשקוף מקרוב. סטוק סיטי השוותה ל-1:1.

דקה 89: איזו הזדמנות למארחת. פוגבה הגיע ראשון להגבהה מצוינת, אך מקרוב נגח למשקוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. GettyImages
עצבני. מוריניו לאחר שער השוויון/GettyImages

לסטר - סאות'המפטון 0:0

בליגת האלופות, האלופה הסנסציונית של הפרמיירליג עושה חיל עד כה ובשבוע שעבר, הפכה לקבוצה האנגלית הראשונה אי פעם שמנצחת את שני משחקיה הראשונים במפעל. בליגה לעומת זאת, פחות הולך לה והיא חוזרת למקומה הטבעי. פתיחת העונה הלא מבריקה של לסטר העייפה נמשכה עם תיקו ביתי מאופס מול קבוצה עייפה לא פחות. הקדושים, שחזרו מהביקור שלהם בבאר שבע, רשמו תיקו מאופס שני ברציפות מבחינתם, לאחר שסיימו בתוצאה דומה גם מול האלופה הישראלית. הם לא ספגו כבר שישה משחקים ברציפות, אך לא הצליחו לנצח את השועלים בחוץ לראשונה מאז 2007.

שחקן לסטר סיטי דני דרינקווטר מול שחקן סאות'המפטון פייר אמיל הויברג. רויטרס
הויברג ודרינקווטר חילקו ביניהם את הנקודות/רויטרס

ברנלי - ארסנל 1:0

איזו דרמה משוגעת בטרף מור. התותחנים הגיעו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, כולל ה-0:3 הגדול בדרבי מול צ'לסי במחזור שעבר והצליחו להאריך את הרצף בזכות שער מלא במזל, בדקה ה-93, במהלך האחרון של המשחק. ארסנל לא הבריקה לאורך רוב המשחק, אבל ממש במהלך האחרון קיבלה קרן. אלכסיס הגיע לקחת את הקרן הקצרה והגביה לראש של וולקוט, שנגח לאחור. זה פגע תחילה באלכס אוקסלייד צ'מברליין ומשם ניתז ללורן קוסיילני, שבקושי הבין שהוא כבש בהתחלה, עד שהחל לחגוג את שלוש הנקודות הדרמטיות, בעוד שחקני המארחת זועמים על השופט בטענה לנבדל (שלא היה) או אולי נגיעת יד (שכנראה כן הייתה). ברנלי, שניצחה ביום שני את ווטפורד, נתנה פייט מצוין, אבל סיימה את המשחק בשיברון לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully