וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחקיר הטלגרף: הארי רדנאפ הודה - שחקנים שלי הימרו על משחקים

הסערה הגדולה בממלכה נמשכת: המנג'ר האנגלי הוותיק סיפר במהלך פגישה שצולמה במצלמה נסתרת כי גילה ששחקניו הציבו הימורים על עצמם לניצחון ולא דיווח על כך, בניגוד לחוקי ההתאחדות

רויטרס

כמעט שבוע חלף מאז נזרק סם אלרדייס בבושת פנים מתפקידו כמאמן נבחרת אנגליה, לאחר שה"טלגרף" חשף את הפרשייה במסגרתה הוא סייע לסוכנים להונות את ההתאחדות האנגלית. אלא שלמרות הפרידה מ"ביג סם", הפרשה עצמה ממש לא בדרך לסיום.

ה"טלגרף" ממשיך לטפטף ללא הרף עוד ועוד הקלטות סתר שביצע, כאשר השם החדש שהתפרסם הוא זה של המנג'ר הוותיק הארי רדנאפ, שבעצמו היה מועמד לאמן את הנבחרת לפני כמה שנים, אך הפסיד את הג'וב במפתיע לרוי הודג'סון.

בסרטון שהוצג ב"טלגרף" נראה רדנאפ מודה כי באחת הקבוצות שאימן, כמה משחקניו הציבו הימורים על ניצחון שלהם. הוא אף מוסיף ומספר כי אחד השחקנים אמר לסוכנו "להציב משכנתא חדשה על הבית שלו", כי היחסים היו טובים מאוד.

מאמן הכדורגל הארי רדנאפ. GettyImages
גם הוא בין המסתבכים. רדנאפ/GettyImages

אותם יחסים היו טובים, שכן למשחק המדובר, שזהותו לא נחשפה, הגיע הקבוצה של רדנאפ לאחר שלא נותרו לה עוד מטרות לאותה עונה, כך שלמעשה היה מדובר עבורה בהתמודדות לפרוטוקול. לכן, סכנויות ההימורים האמינו כי המנג'ר יעלה עם הרכב רווי במחליפים, אולם הוא הפתיע והעלה את ההרכב החזק ביותר שלו, אולי בשל דרישת שחקניו, שרצו לזכות בכספם. הקבוצה עשתה את שלה, ניצחה בקלות והרוויחה את הכסף. על פי העיתון, גם שחקני היריבה הימרו על ניצחון שלהם, מתוך מחשבה כי קבוצתו של רדנאפ אכן תעלה בהרכב משני.

על פי חוקי ההתאחדות האנגלית, לשחקנים אסור בשום אופן להמר על תוצאות משחקים בהם הם מעורבים, גם אם הם מהמרים על ניצחון של קבוצתם. המנג'רים מצופים לדווח במקרה שהם נתקלים בהתנהגות בלתי הולמת מסוג זה, אולם רדנאפ לא העביר את המידע להתאחדות.

לטענת ה"טלגרף", אין שום דבר פלילי במעשיו של רדנאפ והוא גם ככל הנראה לא ידע על ההימור שהציבו שחקני היריבה או שחקניו, לפני שהחל המשחק. בסרטון, הוא נראה משועשע מכך שגילה על ההימור רק לאחר המשחק, אולם העובדה כי לא דיווח הלאה את הדברים עלולה לסבך אותו. תגובתו של רדנאפ לפנייה של ה"טלגרף" לגבי הדברים הייתה: "למי בכלל אכפת מזה? לא ידעתי שאני חייב לדווח". כעת, יצטרך רדנאפ להמתין לתגובת ההתאחדות לדברים וייתכן שהוא, כמו גם אלרדייס, יספוג עונש השעייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully