וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סימונס שבר עצם בכף רגלו באימון וייעדר כחודשיים לכל הפחות

הנאחס של פילדלפיה עם הרוקיז שלה נמשך, כאשר הפעם מדובר בבחירה מספר 1 בדראפט, שיחמיץ את פתיחת העונה לאחר שנפגע במשחק אימון פנימי. סימונס סובל מ"סדק ג'ונס" וייאלץ לעבור ניתוח

עריכה: מרום שפיצר

אחרי כמה שנות בנייה ותוצאות איומות, בפילדלפיה קיוו שהעונה, עם בחירתו במקום הראשון בדראפט של היהלום הצעיר בן סימונס, הם סוף כל סוף יתחילו גם לנצח משחקים לשם שינוי. אלא שבעיר האחווה שוב ייאלצו להמתין, לפחות כחודשיים ככל הנראה ואולי אף יותר, זאת לאחר שסימונס שבר עצם בכף רגלו הימנית במהלך האימון והוא ייעדר בשבועות הקרובים, בתקווה שלא יותר מזה. הסיקסרס הודיעו שכרגע לפחות, אין לוח זמנים לחזרתו של סימונס למגרשים.

סימונס נפגע במשחק אימון פנימי שנערך באוניברסיטת סטוקטון בניו ג'רזי ולאחר שעבר בדיקות רנטגן ו-MRI, התגלה כי הסדק בעצם המסרק החמישית, פציעה המכונה "סדק ג'ונס", על פי ESPN ומחייבת כמעט בכל המקרים ניתוח, אשר זמן ההחלמה ממנו נוטה להיות כשמונה שבועות.

בן סימונס, פילדלפיה סיקסרס. AP
כל כך מתסכל. סימונס/AP

המשמעות המיידית היא שסימונס, שהרשים במשחקי ליגת הקיץ ושהאוהדים בפילדלפיה ובכלל, ברחבי הליגה, כל כך חיכו לראות, ייעדר עד תחילת דצמבר, במקרה הטוב, חודש אל תוך העונה הסדירה.

הפציעה של סימונס היא רק עוד אחת מיני רבות שעברו על הכוכבים הצעירים שבחרה פילדלפיה בשנים האחרונות. ב-2013, נרלנס נואל החמיץ את כל עונתו הראשונה בליגה עם קרע ברצועה. ג'אליל אוקפור נפצע בברך באמצע עונת הרוקי שלו וסיים אותה מוקדם מהמתוכנן ואילו ג'ואל אמביד המבטיח, הבחירה מספר 3 בדראפט 2014, עדיין לא רשם משחק NBA אחד בחייו בגלל פציעה חוזרת ברגלו הימנית.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • בן סימונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully