וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: עידן מימון פרש רשמית, מ.כ חולון גברה 22:23 על הפועל ראשון לציון

אגדת הכדוריד שמאמן את האדומים, שיחק תשע דקות במשחק הפרישה הסופי, אך קבוצתו הפסידה לחניכיו של האח הצעיר במשפחה, עומרי. האלופה, מכבי תל אביב, גברה בדרבי על אס"א תל אביב 25:36

עידן מימון שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד. ניב אהרונסון
נוקאאוט מהאח הצעיר. עידן מימון/ניב אהרונסון

ליגת העל בכדוריד נמשכה הערב (שישי) עם המחזור השני לעונת 2016/17. במוקד, הפועל ראשון לציון חנכה את אולמה הביתי החדש ופגשה את מ.כ חולון. המשחק הוקדש למאמן הראשי של הקבוצה, עידן מימון, שפרש בסוף העונה שעברה ממשחק לאחר 25 שנה. מימון שיחק את תשע הדקות הראשונות של המשחק, וקיבל את הכבוד הראוי לו.

בנאום לקהל הוא אמר: "אני רוצה להודות לכל מי שכיבד אותי. אני רוצה לומר תודה, שאלוהים נתן לי את האפשרות לגדול במועדון הזה שיודע להעריך ולהוקיר אנשים שגדלו בו. אני רוצה להודות לכל חברי הממלכה. לא אשכח לעולם את האירוע, שמאוד ריגש אותי. תודה רבה לכולם, תודה למשפחה שלי ואתם האוהדים שעזרתם לי להגיע לאורך כל הקריירה. הלב שלי אדום ויישאר תמיד אדום, שנה טובה".

המפגש היה פיקנטי עוד יותר מפני שהמאמן של חולון הוא אחיו של מימון, עומרי. הדרבי המשפחתי היה צמוד מאוד, אך בסיום האח הצעיר גבר על אגדת הכדוריד, ומ.כ חולון הצליחה להפתיע עם ניצחון גדול, 22:23.

הקבוצה השניה מעיר היין, מכבי ראשון לציון, סיימה משחק שני העונה ללא ניצחון. לאחר התיקו בשבוע שעבר, הצהובים ספגו הפסד לבני הרצליה, 33:30. עבור הרצליה זהו ניצחון שני ברציפות העונה.

האלופה, מכבי תל אביב, גברה על אס"א תל אביב 25:36. הצהובים עם ניצחון שני בשני מחזורים, בעוד אס"א סופגת הפסד שני ברציפות. א.ס רמת השרון התאוששה מההפסד להפועל ראשון לציון במחזור הבכורה, וגברה על עירוני רחובות 26:31. גם הפועל רמת גן נמצאת עם מאזן של שני הפסדים, לאחר שהפסידה היום 33:29 לא.כ נס ציונה. במשחק נוסף, הפועל אשדוד ומכבי קרית מוצקין נפרדו ללא הכרעה ב-25:25.

עוד בנושא:

כדוריד: העונה יצאה לדרך, מימון ניצח בבכורה כמאמן הפועל ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully