וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות בוז ושריקות בדקת הדומייה לזכר שמעון פרס בדרבי של נצרת

אירוע מכוער לפני המשחק בין מכבי אחי נצרת להפועל נצרת עילית באצטדיון בעילוט. השחקנים מחאו כפיים כפי שנהוג, אבל אוהדים שנכחו במשחק שרקו וקראו "בוז". המנהלת: "נבקש למצות את ההליכים נגד המבזים". דובר אחי נצרת: "לא צריך להעניש קבוצה שלמה בגלל עשרה ילדים"

שמעון פרס, לפני הבחירות לנשיאות ספטמבר 2003. ראובן קסטרו
חוסר כבוד. פרס/ראובן קסטרו

אירוע מבזה נרשם היום (שישי) לפני המשחק בין מכבי אחי נצרת להפועל נצרת עילית שנערך במסגרת המחזור השישי בליגה הלאומית. לפני שריקת הפתיחה באצטדיון בעילוט, שחקני הקבוצות עמדו לדקת מחיאות כפיים לזכר הנשיא לשעבר שמעון פרס ז"ל, אבל מהיציעים נשמעו קריאות בוז ושריקות צורמות. שחקני הקבוצות מחאו כפיים, דבר שלא הצליח למחוק את הבושה הגדולה.

אחרי מותו של פרס ביום רביעי לפנות בוקר, הודיעה מנהלת הליגות בכדורגל על קיום דקת מחיאות כפיים לפני כל המשחקים בשתי הליגות העליונות. בעבר האוהדים והשחקנים עמדו דקת דומייה, אבל בשנים האחרונות החליפה אותה דקת מחיאות כפיים, כפי שנהוג בעיקר באי הבריטי.

seperator

תגובת ההתאחדות לכדורגל: "עצוב לראות ולשמוע שגם ביום הזה יש מי שהתקשו לכבד מחווה צנועה וסמלית עבור מי שעשה כל חייו לטובת מדינת ישראל והחברה הישראלית על כל גווניה. פרס ז"ל ראה בכדורגל נתיב לחיבור בין בני אדם ופעל רבות בנושא. עשייתו של פרס לאורך עשרות שנים תהדהד הרבה יותר מכל שריקת בוז צורמנית".

תגובת מנהלת הליגות: "אנו מבקשים להביע את שאט הנפש שלנו משריקות הבוז המכוערות במהלך דקת הדומייה לזכרו של שמעון פרס ממייסדי המדינה ובונייה", נמסר ממנהלת הליגה. "נמתין לדו"ח השופט ובכל מקרה נבקש מתובע ההתאחדות למצות את ההליכים נגד אותם אלה שביזו את זכרו ואת הכדורגל הישראלי".

מנכ"ל מנהלת הליגות, אורן חסון, הוסיף: "אני חש גועל נפש. נבדוק היטב את מה שקרה ונטפל בכך עד תום".


דובר אחי נצרת, עומאר זועבי, הגיב על המקרה: "צריך לציין שתשעים אחוז מהקהל כיבד את הארוע. אני לא חושב שצריך להעניש ולהכפיש קבוצה שלמה, רק בגלל עשרה ילדים שבכלל לא יודעים מי היה שמעון פרס. ההנהלה ושחקני הקבוצה כיבדו את הארוע. גם המועדון וגם אני באופן אישי משתתפים בצערה של מדינת ישראל".

מנכ"ל נצרת עילית, גיל ברעם, אמר: "חשוב לציין שחברי ההנהלה של אחי נצרת שעמדו לידנו וגם שחקני הקבוצה, כיבדו את הארוע ומחאו כפיים. בערך 200 איש מהקהל של אחי נצרת עמדו ושרקו בוז. אני יכול להגיד שזו בושה, אפילו בושה גדולה ואסור לראות דבר כזה". כשנשאל האם חברי ההנהלה של אחי נצרת ניסו להרגיע את האוהדים אמר: "איך אפשר להרגיע אנשים כאלה? הם הגיעו למשחק כדי לשרוק בוז בכוונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully